اخبار بازی

به‌روزرسانی بزرگ eFootball 2022 با تاخیر مواجه شد

کونامی (Konami) خبر داد که به‌روزرسانی بزرگ eFootball 2022 که برای انتشار در ۶ آبان (۲۸ اکتبر) برنامه‌ریزی شده بود، تاخیر خورده است.

قرار بود تا این آپدیت که حالا زمانی در آبان ماه (نوامبر) منتشر خواهد شد، بخشی از مشکلات فراوان گیمرها را با عنوان eFootball 2022 برطرف کند. کونامی اعلام کرده که زمان اضافه صرف بهتر کردن این به‌روزرسانی خواهد شد و در نتیجه تجربه‌ی این بازی را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

هرچند زمان دقیق عرضه‌ی به‌روزرسانی 0.9.1 مشخص نیست، اما کونامی قول داده تا در زمان مناسب، زمان عرضه و جزئیات محتوای آن‌را منتشر کند.

کونامی در بیانیه‌ی خود نوشت:

به اطلاع تمام علاقه‌مندان خود می‌رسانیم که زمان عرضه‌ی آپدیت 0.9.1، به اوایل ماه نوامبر سال جاری میلادی منتقل شده است.

ما برای تاخیر و ناراحتی ناشی از آن بسیار معذرت می‌خواهیم. امید ما این است که زمان اضافه منجر شود تا بتوانیم تجربه‌ی اثر eFootball 2022 را برای تمام گیمرها بهبود ببخشیم. زمان دقیق انتشار این بسته و جزئیات آن‌را به محض تایید شدن به اطلاع شما خواهیم رساند و تا آن زمان روی ارتقا سطح عنوان eFootball 2022 کار خواهیم کرد.

کونامی خبر نداده که این به‌روزرسانی روی کدام مشکلات و باگ‌های این بازی تمرکز خواهد کرد، اما در بیانیه قبلی خود گفت:

بابت ناراحتی و مشکلاتی که هنگام بازی eFootball 2022 تجربه کردید، پوزش می‌خواهیم.

در به‌روزرسانی 0.9.1 بر رفع مشکلات گزارش شده از سوی شما تمرکز کرده‌ایم و همچنین نگاه ویژه‌ای به گزارش‌های شما داریم، به آن‌ها پاسخ خواهیم داد و این بازی را به مرور زمان با جزئیات بیشتری به روز خواهیم کرد.

کونامی پیش از انتشار eFootball 2022 اعلام کرد که این عنوان در حد یک دمو خواهد بود، اما با این حال نیز، گیمرها آماده تعداد مشکلات و باگ‌هایی که هنگام تجربه‌ی این بازی با آن‌ها روبه‌رو شدند را نداشتند. بدون داشتن اطلاعاتی از آپدیت 0.9.1، غیرممکن است که اعلام کنیم چه مشکلاتی با انتشار آن رفع خواهد شد.

عنوان eFootball 2022 از طریق فروشگاه استیم (Steam) قابل دریافت است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *