اخبار بازی

بازی Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp تاخیر خورد

نینتندو اخیرا طی توییتی اعلام داشته بازی Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp که توسط استودیوی WayForward در حال توسعه است، دیرتر از موعد مقرر عرضه خواهد شد. این بازی که در ابتدا برای انتشار در آذر ماه (دسامبر) برنامه‌ریزی شده بود در حال حاضر تا بهار سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاده است.

از زمان نمایش بازی در E3 امسال که اتفاقا استقبال زیادی هم به همراه داشت تا همین لحظه، هیچ خبر دیگری راجع به این ریمیک دوگانه‌ی محبوب منتشر نشده است. صفحه رسمی توییتر نینتندو اخیرا اعلام کرده بازی Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp با تاخیر در زمان عرضه مواجه شده است. در ابتدا قرار بود این بازی ۱۲ آذر ماه (۳ دسامبر) عرضه شود اما حالا با تاخیر ناگهانی آن می‌دانیم که این بازی در تاریخ نامعلومی از بهار سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

نینتندو در این رابطه می‌گوید: «بازی فقط به کمی زمان برای بهبود و تغییر نیاز دارد» اما به پیشرفت در پروسه ساخت بازی و تاریخ عرضه‌ی دقیق آن اشاره ای نداشته است. البته ناگفته نماند طرفداران این بازی مدت زیادی منتظر عرضه‌ی یک نسخه جدید از این مجموعه‌ی محبوب بوده‌اند. امیدواریم به‌زودی اخبار و جزئیات بیشتری در رابطه با این بازی منتشر شود.

نظر شما در رابطه با تاخیر بازی Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *