اخبار بازی

بازی جدید گیم پس یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های آن خواهد بود

بازی جدیدی که به زودی به سرویس ایکس باکس گیم پس (Xbox Game Pass) افزوده خواهد شد، یکی از بزرگترین بازی‌های اضافه شده به این سرویس تا به امروز خواهد بود.

همانطور که می‌دانید، سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس مخاطبان پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار دارد و هر هفته بازی‌های جدیدی به این سرویس اضافه می‌شوند. بیشتر اوقات، این عناوین اضافه شده، بازی‌های خیلی بزرگ و یا خیلی قابل توجهی نیستند. با این حال، هر ساله بازی‌های زیادی به این سرویس افزوده می‌شوند.

لازم به ذکر است، عنوان محبوب Among Us نیز در تاریخ سه شنبه، ۲۳ آذر ۱۴۰۰ (14 دسامبر 2021) برای پلتفرم‌های ایکس باکس منتشر خواهد شد و همزمان از همان روز اول عرضه، به سرویس گیم پس نیز افزوده خواهد شد.

اکثر اوقات، مخاطبان سرویس گیم پس به افزوده شدن عنوان GTA 5 به این سرویس افتخار می‌کنند. علاوه بر این، بازی محبوب و مشهور Minecraft نیز هرگز از این سرویس حذف نشده است. این به این معناست که عنوان Among Us بزرگترین بازی اضافه شده به سرویس گیم پس نیست. با این همه، Among Us یکی از محبوب‌ترین عناوین این نسل است و مطمئنا افزوده شدن آن به گیم پس باعث رضایت کاربران این سرویس خواهد بود.

ایکس باکس گیم پس

برای معرفی عنوان Among Us باید به طور خلاصه بگویم که این بازی در واقع در سال 2018 میلادی عرضه شد، اما در آن زمان توجه چندانی به این اثر نشد. با این حال، در سال 2020 به صورت ناگهانی استریم‌های بسیار زیادی از Among Us در توییچ (Twitch) شروع به افزایش کردند و همین باعث شد تا این عنوان به طرز فزاینده‌ای محبوب شود. لازم به ذکر است که عنوان Among Us ساخته‌ی استودیوی اینراسلات (InnerSloth) می‌باشد و در حال حاضر تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های نسل هشتم شده است.

در حالی که سعی می‌کنید تا سفینه‌ی فضایی خود را برای حرکت آماده کنید، باید با 4 تا 15 گیمر دیگر به صورت آنلاین یا از طریق شبکه همکاری نمایید تا خود را از این وضعیت نجات دهید. با این حال، بهتر است مراقب باشید چرا که یک یا چند نفر از گیمرها به شکلی تصادفی در میان خدمه قرار گرفته‌اند و قصد دارند تمام اعضای خدمه را بکشند.

هنوز مشخص نیست که آیا برای تجربه‌ی عنوان Among Us به ایکس باکس لایو گلد (Xbox Live Gold) نیاز هست یا خیر. در حال حاضر، سرویس‌های ایکس باکس گیم پس و ایکس باکس گیم پس آلتیمیت به ترتیب با قیمت 10 و 15 دلار در ماه روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس سری ایکس / سری اس و ایکس باکس وان در دسترس هستند.

علاوه بر این، اخیرا تایید شد که نسخه‌ی Definitive بازی Grand Theft Auto: San Andreas از زمان عرضه در تاریخ 20 آبان 1400 (11 نوامبر 2021) در دسترس مشترکین سرویس ایکس باکس گیم‌پس قرار خواهد گرفت. همچنین، در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی عنوان Among Us را به قلم مهدی ملکی از اینجا مطالعه نمایید.

نظر شما همراهان همیشگی واران گیم در این رابطه چیست؟ به نظرتان ایکس باکس گیم پس سرویس خوبی است یا خیر؟ نظرات و تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *