اخبار بازی

انتشار پچ رفع باگ‌های eFootball کونامی با تاخیر مواجه شد

پس از عرضه فاجعه‌بار eFootball، کونامی وعده‌ی پچ ۰.۹.۱ را داد. پچی که قرار بود با هدف رفع باگ‌های گزارش شده از سوی کاربران، منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم این به‌روزرسانی تا اوایل نوامبر (اواسط آبان) تاخیر خورده است.

در ابتدا انتشار این آپدیت برای تاریخ ۶ آبان ماه (۲۸ اکتبر) برنامه‌ریزی شده بود، ولی کونامی اخیرا طی توییتی اعلام داشته عرضه این به‌روزرسانی تا تاریخ نامعلومی در اوایل نوامبر به تعویق افتاده است:

ما می‌خواهیم تا به تمامی کاربران اطلاع دهیم که تصمیم داریم انتشار نسخه ۰.۹.۱ را تا اوایل نوامبر به تعویق بیندازیم. ما از این تاخیر و ناراحتی ایجاده شده صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم. امیدواریم این زمان اضافی به ما امکان دهد تا مطمئن شویم تجربه این بازی برای تمامی کاربران بهبود یافته است.

ما به محض حاضر شدن پچ، تاریخ انتشار و تمامی جزئیات آن را اعلام خواهیم کرد. در این لحظه ما قصد داریم تا کار بر روی بهبود بازی را ادامه دهیم و منتظر تجربه شما از بازی eFootball 2022 هستیم.

بازی eFootball با طیف وسیعی از مشکلات، از جمله گلیچ‌های آزاردهنده، هوش مصنوعی ضعیف و انیمیشن‌های عجیب صورت بازیکنان عرضه شد. این بازی در واقع جایگزین سری محبوب Pro Evolution Soccer یا همان PES است که در راستای رایگان شدن بازی قدم برداشت، اما به هیچ عنوان در حد انتظارات ظاهر نشد. امیدواریم این به‌روزرسانی قدم مثبتی برای رفع مشکلات متعدد بازی به حساب بیاید.

نظر شما در رابطه با انتشار پچ رفع باگ‌های eFootball چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *