اخبار بازی

الک بالدوین فیلمبردار فیلم Rust را به قتل رساند! (به روز رسانی شد)

الک بالدوین با شلیک یک گلوله و به صورت اتفاقی، باعث کشته شدن فیلم‌بردار فیلم جدید خود شده است! (بیانیه بالدوین اضافه شد)

به‌روزرسانی (ساعت 22)
گرچه هنوز جزئیات حادثه تاسف‌بار کشته شدن یک فیلم‌بردار در حین ساخت فیلم Rust مشخص نشده است اما indiewire به نقل از منابع خود می‌گوید که گلوله‌ای که در تفنگ بالدوین وجود داشته است، مشقی نبوده و یک گلوله واقعی بوده است! به همین دلیل این گلوله جان فیلم‌بردار این فیلم را گرفته است.

همچنین طبق گفته این منابع، تیم پشت صحنه و مسئول مواردی چون این تفنگ، جزو اتحادیه رسمی هالیوود نبوده و از افراد محلی استخدام شده بودند. این موضوع نشان می‌دهد که احتمالا ناشی بودن و سهل انگاری این افراد، باعث کشته شدن این فیلم‌بردار شده است.

الک بالدوین نیز ساعاتی قبل از طریق صفحات اجتماعی خود، سکوت خود را شکسته و درباره این حادثه صحبت کرد:

با هیچ جمله‌ای نمی‌تونم ناراحتی و میزان شوک خودم رو نسبت به حادثه تاسف‌باری که جان هالینا هاچینز، یک همسر، یک مادر و یکی از همکاران بسیار مورد احتراممون رو گرفت، بیان کنیم.

هر نوع همکاری که لازم باشه رو با پلیس انجام می‌دم تا دلیل رخ دادن این فاجعه مشخص بشه.

همچنین با همسر وی در ارتباط هستم و هر کمکی که بتونم به خودش و خانواده‌اش می‌کنم. به خاطر همسرش، فرزندش و تمام افرادی که هالینا رو می‌شناختن و دوستش داشتن، قلبم به درد اومده و شکسته.


(ساعت 12:50)

در اتفاقی نادر و عجیب، الک بالدوین (Alec Baldwin)؛ ستاره مطرح سینما، به صورت تصادفی و با شلیک گلوله، باعث کشته شدن فیلم‌بردار فیلم در حال ساخت راست (Rust) شده است!

بالدوین که در حال بازی در یکی از سکانس‌های این فیلم وسترن بوده است، قرار بوده تا از اسلحه‌ای که مخصوص ساخت فیلم است، چند فشنگ مشقی شلیک کند اما این اتفاق در نهایت باعث زخمی شدن فیلم‌بردار و کارگردان این فیلم شده است.

پس از این اتفاق، بلافاصله با پلیس تماس گرفته شده و این دو مجروح نیز به بیمارستان منتقل شده‌اند. با این حال، هالینا هاچینز (Halyna Hutchins)؛ فیلم‌بردار 42 ساله این فیلم، به علت شدت جراحات، در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

جوئل سوزا (Joel Souza)؛ کارگردان 48 ساله این فیلم نیز به بیمارستان منتقل شده که البته حال وی خوب شده است و گفته می‌شود وی از بیمارستان مرخص شده است.

این حادثه در نیومکزیکو رخ داده و اداره پلیس این منطقه اعلام کرده است که در حال بررسی این پرونده است، هرچند هنوز هیچ شخصی بابت این اتفاق دستگیر نشده است.

الک بالدوین نیز به صورت داوطلبانه به اداره پلیس رفته تا مورد بازجویی قرار گیرد. عکس‌های زیر از بالدوین، لحظاتی پس از رخ دادن این اتفاق گرفته شده‌اند که نشان دهنده وضعیت روحی نامناسب وی می‌باشند:

جنسن اکلس (Jensen Ackles)، بازیگر سریال محبوب سوپرنچرال (Supernatural) نیز یکی دیگر از بازیگران فیلم راست (نام شخصیتی که بالدوین در نقش آن بازی می‌کند) است. لازم به ذکر است که فیلم‌برداری این فیلم تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

پیش از این نیز چندین بار شاهد رخ دادن چنین اتفاقاتی بوده‌ایم. برای مثال در سال 1993، برندون لی (Brandon Lee)؛ فرزند بروس لی (Bruce Lee) افسانه‌ای نیز، پس از برخورد گلوله با ستون فقرات خود، جان خود را از دست داده بود.

منبع: deadline

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *