اخبار بازی

چرا اپل همیشه مورد انتقاد قرار می‌گیرد؟ صحیح یا غلط؟

باید قبول کنیم که هر شرکتی جدای از اپل می‌تواند با انتقادات تند و تیز جامعه مواجه شود و این مسئله در خصوص شرکت‌های فعال در حوزه فناوری تشدید هم می‌شود.

برای مثال شیائومی همیشه به دلیل قرار دادن تبلیغات درون اپلیکیشن‌های پیش‌فرض گوشی‌هایش با انتقاد مواجه می‌شود و اگرچه حتی خود مدیران بالارده این شرکت هم از این انتقادات اطلاع دارند ولی کاری برای از میان برداشتنش انجام نمی‌دهند.

این چنین مسائلی بارها و بارها رخ داده‌اند و انتظار می‌رود که در آینده هم به مراتب رخ دهند. گوگل در اواخر ۲۰۱۸ میلادی تبلت پیکسل اسلیت (Pixel Slate) را معرفی کرد که به شکل عجیب و طعنه‌آمیزی با باگ‌ها و مشکلات ریز و درشت عجین شده بود. چه کسی انتظار داشت که چنین تبلتی یک از یک غول فناوری روانه بازار شود؟

مطالب مرتبط:

سامسونگ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان محصولات دیجیتال و در این‌جا موبایل، مشکلات این چنینی را بارها در کارنامه‌اش ثبت کرده است؛ از شکاف ناخوشایند سری اول گلکسی فولد تا آتش گرفتن سری نوت! همه این‌ها کارنامه یکی از برترین شرکت‌های تاریخ و احتمالاً برترین شرکت کره‌ای را خدشه‌دار کرده‌اند.

این مشکلات هر دو گروه طرفداران باوفای شرکت‌ها و کاربران عادی را آزار می‌دهند. آن‌ها خواسته و ناخواسته دست به انتقاد می‌زنند و شرکت‌ها را به خاطر اشتباهاتشان سرزنش می‌کنند.

اما تمام انتقادات کوچک و بزرگی که روانه شرکت‌های مختلف می‌شوند در برابر انتقادات وارد بر اپل شوخی به نظر می‌رسند. کوچک‌ترین و جزئی‌ترین مشکلات مربوط به شرکت اپل به قدری هیاهو و سر و صدا ایجاد می‌کنند که حتی خود منتقدان هم چنین چیزی را باور نمی‌کنند.

اما چرا باید این‌گونه باشد؟ خوب چه باور کنید یا خیر، برای همه چیز یک توضیح منطقی وجود دارد و قضیه اپل هم از این قضیه مستثنی نیست.

meysambErfan nakhaee
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *