اخبار بازی

نام هیرو McCree از بازی Overwatch تغییر کرد

نام هیرو McCree از بازی Overwatch به دلیل شباهت به نام یکی از کارمندان سابق بلیزارد که اکنون در مظان انتهامات مختلفی قرار دارد، به Cole Cassidy تغییر کرد. از اوایل سال میلادی جاری بلیزاد خبر تغییر نام این هیرو را داده بود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بر هیچ یک از مخاطبان و اهالی صنعت گیم پوشیده نیست که شرکت اکتیویژن و بلیزارد سال سخت و پر تنشی را سپری کرده‌اند. کارمندان سابق و فعلی این دو شرکت اتهامات مختلفی را به اعضای شرکت، بویژه سران آن وارد کردند و هم‌اکنون تحقیقات گسترده‌ای در اکتیویژن و بلیزارد در جریان است و پرونده‌های باز زیادی در دست بررسی قرار دارند. در نتیجه این جنجال رسانه‌ای اکتیویژن ناچار شد بسیاری از کارمندان و افراد با سابقه خود را اخراج کند و برخی نیز به صورت ناگهانی استعفا دادند. در مجموعه می‌توان گفت سال بسیار بر مشغله‌‌ای برای این دو استودیو، بویژه در بخش منابع انسانی بوده‌است.

این حواشی و شکایات حتی گریبان گیر یکی از هیروهای بازی محبوب اورواچ نیز شده‌است. هیرو McCree از بازی Overwatch که یک هفت تیر کش مشهور است و در میان مخاطبان بازی نیز از محبوبیت خوبی برخوردار است، زین پس به Cole Cassidy تغییر پیدا خواهد کرد. این تصمیم از اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی اتخاذ شده بود و اکنون به مرحله اجرا رسیده‌است. این خبر را صفحه رسمی در توئیتر اعلام کرد. McCree یکی از کارمندان ارشد استودیو بلیزارد است که اکنون در مظان اتهامات مختلفی قرار دارد و هدف از تغییر نام این هیرو، کاهش دادن تنش‌‎ها بوده‌است.

Overwatch هم‌اکنون برای PS4 ،Xbox One و PC در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *