اخبار بازی

گیمرهای Red Dead Redemption 2 راز قدیمی بازی را حل کردند

علی رغم سکوت فعلی راک استار (Rock Star)، شواهد نشان می‌دهد که گیمرها Red Dead Redemption 2 توانسته‌اند یکی از قدیمی‌ترین راز‌های بازی را حل کنند.

از همان ابتدای انتشار، استودیو راک استار (Rock Star)، عنوان Red Dead Redemption 2 را از راز‌ها، ایستر اگ‌ها و ماموریت‌های مخفی پر کرده بود. بعضی از راز‌های بازی بلافاصله بعد از انتشار حل شدند، اما بعضی از رمز و رازهای دنیای Red Dead هنوز هم حل نشده باقی مانده‌اند، ولی شاید یکی از این رازها یک قدم به حل شدن نزدیک‌تر شده باشد.

اگر عنوان Red Dead Redemption 2 را بازی کرده باشید، حتما به شخصیتی به اسم نایجل (Nigel) برخورده‌اید، یک مرد انگلیسی که به دنبال دوستش گالوین (Galvin) می‌گردد. بازی‌بازان در طول بازی بار‌ها به نایجل بر‌میخورند و در اواخر بازی واضح است که وضعیت روحی و جسمی او به‌ هم ریخته است.

اما مسئله این است: هیچ شخصیتی به اسم گالوین در فایل‌های بازی وجود ندارد، به همین دلیل، خیلی از تئوری‌ها وجود گالوین در دنیای بازی را از لیست احتمالات خط زده‌اند.

البته بهتر است که برای نتیجه‌گیری عجله نکنیم، چون سازندگان Red Dead Redemption 2 احتمالا می‌توانستند حدس بزنند که دیتاماینرها در فایل‌های بازی به دنبال اسم گالوین خواهند گشت و فایل مربوط به او را با اسم دیگری کدگذاری کرده باشند.

جدا از این، یکی دیگر از سرنخ‌های جدید که ما را یک قدم به حل این معما نزدیک‌تر می‌کند کشف جدید یکی از گیمرهای صفحه ردیت (Reddit) بازی است که در هنگام بازی کردن متوجه جسد مشکوکی شده که لباسی شبیه لباس نایجل به تن داشته است.

تازه فصل 6 بازی را شروع کرده بودم و در ماموریت North-East بودم. در همین حین متوجه علامت X در نقشه شدم. فکر کردم که احتمالا یک کمین باشد پس رفتم که بررسی کنم. وقتی به محل علامت رسیدم متوجه یک کاراکتر دیگر شدم که از اسب پیاده شد و به طرف یک جسد روی زمین رفت تا به آن نگاهی بیاندازد. به نظر می‌آمد که این تصادفی نبود و جزئی از بازی بود، ولی مطمئن نیستم.
مرد اسب سوار دیالوگ مخصوصی نداشت، ولی تقریبا مطمئنم که جسد همان لباسی را به تن داشت که نایجل وقتی آخرین بار دیدمش به تن داشت. شاید جسد رو به شهر ببرم تا ببینم اتفاقی رخ می‌دهد یا نه.

در حال حاضر، گیمرهای ردیت Red Dead Redemption 2 در حال تلاش برای حل این راز هستند، ولی متاسفانه تاکنون سازندگان این عنوان پاسخی به سوالات طرفداران درباره‌ی این سرنخ نداده‌اند، اما احتمالا به زودی خبر‌های بیشتری خواهیم شنید. چندی پیش هم معمای Strange Man در همین بازی حل شد.

Ali Hassan nejadMahyarMsm
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *