اخبار بازی

نسخه آزمایشی Riders Republic منتشر شد – واران گیم

یوبی سافت نسخه آزمایشی Riders Republic را به رایگان روی تمامی پلتفرم‌های مقصد بازی منتشر کرد. این دمو به مخاطبان امکان تجربه چهار ساعت اولیه گیم‌پلی بازی را می‌دهد. نسخه آزمایشی تا پنجم آبان (۲۷ام اکتبر) در دسترس خواهد بود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

طی سالیان اخیر کمپانی یوبی سافت علاقه فراوانی به ساخت بازی‌های ورزشی گروهی و فعالیت در این زمینه نشان داده‌است و ساخت و انتشار بازی Steep نشان دهنده همین موضوع است. این شرکت در جریان رویداد E3 امسال از جدیدترین بازی ورزشی خود با نام Riders Republic رونمایی کرد. این بازی به مخاطبان امکان شرکت در فعالیت‌های ورزشی گروهی نظیر موتور سورای، قایقرانی، پاراگلایدر و … و همچنین رقابت با یکدیگر را می‌دهد. ظاهرا توقعات و هزینه‌ای که سازنده صرف این بازی کرده بسیار بالا است و تلاش‌های زیادی برای بازاریابی و جلب توجه مخاطبان به بازی انجام شده‌است.

در همین راستا یوبی سافت اخیرا نسخه آزمایشی Riders Republic را به رایگان روی تمامی پلتفرم‌های مقصد بازی منتشر کرد. این نسخه تا پنجم آبان ماه به رایگان روی تمامی پلتفرم‌های مقصد بازی در دسترس خواهد بود و به مخاطبان امکان تجربه ۴ ساعت اول گیم‌پلی بازی را می‌دهد. تمامی پیشرفت‌ها و دستاوردهایی که در نسخه آزمایشی حاصل شود، قابل انتقال به نسخه نهایی بازی خواهد بود. سازندگان برای این نسخه یک چالش مخصوص به نام Mad را نیز در نظر گرفته‌اند.

هر بازیکنی که نسخه آزمایشی را دانلود کند و موفق شود ۲۰ ستاره کسب کند، امکان شرکت در این چالش را پیدا می‌کند و چنانچه در مسابقات جزو ۱۰ نفر برتر باشد مجوز ورود به تورنومنت جوایز را پیدا می‌کند. برنده تورنومنت یه موتور شخصی سازی شده و خاص را به همراه نسخه Gold بازی هدیه می‌گیرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *