اخبار بازی

عرضه PUBG: New State در 11 نوامبر

بازی بتل رویال PUBG عنوانی بسیار محبوب و پولساز برای سازندگانش است. اصلا تعجبی ندارد که KRAFTON (ناشر و صاحب امتیاز عنوان PUBG) با گسترش دادن این IP محبوب به فکر افزایش درآمد زایی پابچی باشد. درهمین راستا امسال نسخه جدیدی از PUBG به نام PUBG: New State که حال و هوای مدرنی دارد معرفی شد. تاریخ عرضه این بازی بالاخره اعلام شد، با واران گیم همراه باشید.

عنوان PUBG: New State در ۱۱ نوامبر در بیش از ۲۰۰ کشور مختلف برای پلتفرم‌های موبایل منتشر میشود. قبل از عرضه در تاریخ ۲۹ اکتبر تا ۳۰ اکتبر یک تست فنی در ۲۸ کشور متخلف شروع میشود. لازم به ذکر است اکثر کشورهایی که تست فنی در آن‌ها برگذار میشود کشورهای متعلق به خاورمیانه، جنوب شرقی آسیا و شمال شرقی آسیا است.

عنوان PUBG: New State در سال ۲۰۵۱ جریان دارد و یک تجربه free-to-play را ارائه میدهد. بازی داری ۴ مپ دارا است و از شخصی سازی سلاح‌‌ها پشتیبانی میکند. طبق گفته سازندگان بازی دارای سیستم recruitment خاص و متفاوتی است.

طبق گفته سازندگان‌ آن‌ها با ارائه بروزرسانی های مختلف که با تمرکز روی محتوای جدید بهبود  گیم پلی و سیستم ارائه بروزرسانی‌های فصلی از بازی پشتیبانی خواهند کرد. هم‌چنین PUBG: New State از یک سیستم ضدتقلب چندمنظوره بهره میبرد که هرگونه تقلبی نظیر استفاده از کیبور و موس، استفاده از برنامه‎‌های تائید نشده جلوگیر میکند.

همچنین KRAFTON تائید کرده است که بیش ۵۰ میلیون نفر برای عنوان PUBG: New State پیش ثبت‌نام کرده‌اند.

نظر شما کاربران دنیای باز چیست؟ آیا روز عرضه PUBG: New State به تجربه این بازی میپردازید؟ آیا عرضه PUBG: New State حرکت هوش‌مندانه‌ای است؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *