اخبار بازی

سی دی پراجکت استودیوی The Molasses Flood را خریداری کرد

ساعاتی پیش سی‌دی پراجکت (CD PROJEKT) در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد که استودیوی بازی‌سازی The Molasses Flood واقع در بوستون آمریکا را خریداری کرده است.

استودیوی The Molasses Flood که در سال 2014 توسط توسعه دهندگان بازی‌های Bioshock ،Halo ،Guitar Hero و Rock Band در بوستون تأسیس شد، به‌ خاطر بازی‌های سبک بقا و پایه‌سازی The Flame in the Flood و Drake Hollow شناخته می‌شود.

آدام کیچینسکی (Adam Kiciński)، رئیس و مدیرعامل مشترک سی‌دی پراجکت، طی بیانیه‌ای درباره‌ی این خرید گفت:

ما همیشه به دنبال تیم‌هایی هستیم که با قلب خود کار می‌کنند. استودیوی The Molasses Flood اشتیاق ما به توسعه‌ی بازی‌های ویدیویی را به اشتراک می‌گذارد، آن‌ها از تجربه، کیفیت گرایی و بینش تکنولوژیکی عالی‌ای برخوردار هستند. من متقاعد شده‌ام که آن‌ها استعداد و اراده‌ی زیادی را برای گروه ما به ارمغان خواهند آورد.

فارست داولینگ (Forrest Dowling)، سرپرست استودیوی The Molasses Flood، نیز در این باره افزود:

از آغاز کار The Molasses Flood، هدف ما ایجاد بازی‌هایی بود که برای مردم الهام بخش باشند. وقتی سی‌دی پراچکت در مورد امکان همکاری با ما تماس گرفت، ما فرصتی باورنکردنی را دیدیم تا از طریق همکاری با شرکتی که دوستش داریم و ایجاد بازی در دنیاهایی که دوست داریم، به مخاطبان بسیار بیشتری دست پیدا کنیم. ما نمی‌توانیم برای ادامه‌ی مأموریت خود با حمایت سی‌دی پراجکت و تیم فوق‌العاده با استعداد آن‌ها، بیشتر از این صبر کنیم.

Molasses Flood در همکاری نزدیک با سی‌دی پراجکت رد کار خواهد کرد، اما هویت فعلی خود را حفظ می‌کند و با تیم‌های موجود ادغام نخواهد شد. این استودیو روی پروژه‌ی بلند پروازانه‌ی خود کار می‌کند که بر اساس یکی از آی‌پی‌های سی‌دی پراجکت طراحی شده است. جزئیات این پروژه در آینده اعلام خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *