اخبار بازی

تریلر جدیدی از پشت صحنه‌ی Gran Turismo 7 منتشر شد

در این تریلر، شرکت سونی به مصاحبه با یکی از اعضای ارشد استودیوی پولی‌فونی دیجیتال (Polyphony Digital) پرداخت و روش‌های متفاوت تجربه‌ی بازی Gran Turismo 7 را به نمایش گذاشت.

در این مصاحبه کازونوری یامائوچی (Kazunori Yamauchi)، مدیر ارشد پولی‌فونی دیجیتال دیدگاه خود را درباره‌ی فرهنگ ماشین‌رانی بیان کرد و از کیفیت تجربه‌ی این فرهنگ در بازی موردانتظار این استودیو سخن گفت:

بازی Gran Turismo 7 یک عنوان کامل است و روش‌های متفاوت بسیاری برای تجربه‌ی آن وجود دارد؛ شما می‌توانید سریع برانید، ماشین جمع‌آوری کنید، در ویرایشگر ظاهر ماشین خود را طراحی کنید یا عکس بگیرید. همه‌ی این‌ها عناصری از [سبک] زندگی شما با ماشین‌ها هستند.

شما می‌توانید این تریلر را در قسمت پایین مشاهده کنید.

دریافت با کیفیت 1080P

پیش از این نیز یامائوچی جزییاتی از این بازی را در ماه سپتامبر منتشر کرده بود:

[Gran Turismo 7] از طرفی نقطه‌ی اوج مجموعه است که انتظارات طرفداران را در طول این سالیان برآورده خواهد کرد و از طرفی دیگر ماموریتی دشوار برای دربرگرفتن گستره‌ی کاملی از فرهنگ ماشین‌رانی [و انتقال آن] از [عناوین] گذشته به یک عنوان مستقل را آغاز می‌کند.

برای تجربه‌ی بخش داستانی این بازی باید به اینترنت متصل باشید. سازندگان علت این امر را مبارزه با تقلب برخی بازی‌بازان عنوان کرده‌اند.

شما می‌توانید هم‌اکنون بازی Gran Turismo 7 را به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد این مجموعه به قیمت 89.99 دلار خریداری کنید و از آیتم‌های اضافه‌ی این نسخه بهره‌مند شوید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *