اخبار بازی

بازی Bioshock 4 در سال 2022 منتشر می‌شود

بازی Bioshock 4 از زمان معرفی خود در سکوت خبری فرو رفته و شاهد انتشار اخبار رسمی از تاریخ عرضه‌ی بازی نبودیم. اما به نظر می‌رسد این بازی در سال 2022 منتشر شود.

انتشار عنوان محبوب و پرطرفدار God of War (2018) برای پلفترم رایانه‌های شخصی بسیاری از مخاطبین را غافل گیر کرد، اما برخی با استناد به لیست فاش شده از Geforce Now انتظار عرضه‌ی این بازی برای رایانه‌های شخصی را داشتند، چرا که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این عنوان در آن لیست ذکر شده بود.

با استناد به همین دیتابیس فاش شده، احتمالا بازی Bioshock در سال 2022 منتشر گردد. این بازه‌ی زمانی احتمالی ممکن است برای این عنوان کمی زود باشد اما با توجه به این مسئله که روند توسعه‌ی این بازی از سال 2018 آغاز شده است، توسعه دهندگان برای ساخت این بازی AAA پنج سال فرصت داشته‌اند و عرضه‌ی این بازی در سال 2022 منطقی به نظر می‌رسد.

لازم به ذکر است که عنوان Bioshock 4 تنها بازی‌ای نیست که کمپانی 2K Games در حال توسعه‌ی آن است، با توجه به اطلاعات قبلی به نظر می‌رسد که بازی‌های قبلی سری Bioshock توسط شرکت 2K Games در حال بازسازی شدن هستند.

بر اساس برخی از اطلاعات فاش شده، به نظر می‌رسد که وقایع بازی Bioshock 4 در شهر لندن رخ می‌دهند و شاهد بازگشت به شهر‌های Rapture یا Cloumbia نخواهیم بود. در این بازی به جای داستان خطی شاهد سیستم انتخاب دیالوگ خواهیم بود و به نظر‌ می‌رسد که انتخاب‌های شما در دیالوگ خط داستانی را تغییر داده و پایان داستان و مراحل فرعی را نیز تعیین کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *