اخبار بازی

تریلر بازی جدید پابجی به تاریخ عرضه آن اشاره دارد

بازی جدید از سری پابجی (PUBG) تحت عنوان New State برداشتی آینده‌نگرانه از ژانر بتل رویال به شمار می‌رود. تاریخ انتشار این عنوان موبایلی مشخص شد.

به گزارش پولیگان (Polygon) و اعلام رسمی شرکت کرفتُن (Krafton)، بازی رایگان (free-to-play) موبایلی PUBG: New State در تاریخ 20 آبان امسال (11 نوامبر 2021) برای iOS و Android در دسترس قرار می‌گیرد. بازی در سال 2051 روایت می‌شود و نگاهی آینده‌نگرانه به فرمول چندنفره‌ی سری پابجی دارد. شما در PUBG: New State قابلیت شخصی‌سازی سلاح‌های مختلف و استفاده از پهبادها (Drones) را خواهید داشت. New State در بیش از 200 کشور مختلف عرضه خواهد شد و از 17 زبان گوناگون پشتیبانی می‌کند.

انتشار New State برای سری PUBG که بتل رویال را در میان گیمرها باب کرد، بسیار مهم است. جالب است بدانید بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) توسط تیم اصلی ساخته نشده بود، اما PUBG: New State توسط تیم اصلی مراحل ساخت را طی کرده است.

استودیوی سازنده بر این موضوع تاکید دارد که سیستم ضد تقلب قدرتمندی به همراه بازی New State عرضه خواهد شد و در کنار آن، تیم مجزایی تشکیل شده است تا به طور دقیق مشکلات و تقلب‌های رخ داده را بررسی کنند. بنابراین، مشکلات سریع‌تر از همیشه برطرف خواهند شد. بازی‌های PUBG همیشه با مشکل تقلب دست و پنجه نرم کرده‌اند. مدتی پیش یک گروه تولیدکننده‌ی نرم‌افزارهای تقلب، بیش از 70 میلیون دلار درآمد به دست آورده بود. شرکت‌های اکتیویژن (Activision) و وَلو (Valve) نیز در چند سال اخیر با موضوع تقلب بیش از گذشته درگیر شده‌اند.

بازی PUBG: New State در زمان عرضه شامل 4 نقشه‌ی مختلف خواهد شد و پس از عرضه نیز محتویات جدید دریافت می‌کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *