اخبار بازی

تاریخ انتشار GTA: The Trilogy مشخص شد – واران گیم

صفحه رسمی GTA: The Trilogy در فروشگاه راکستار، زمان عرضه نسخه دیجیتالی و فیزیکی این بازی را مشخص کرده است. با دیبازی و اعلام تاریخ انتشار GTA: The Trilogy همراه باشید.

رویکرد راکستار برای معرفی بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition کمی عجیب بوده است، از رونمایی زودتر بازی توسط لیکرها گرفته تا حذف شدن نسخه‌های اورجینال توسط راکستار و اطلاعاتی که سهوا فاش می‌شد. اکنون صفحه بازی GTA: The Trilogy در فروشکاه راکستار تاریخ دقیق عرضه این بازی را اعلام کرده است. نسخه دیجیتالی این سه‌گانه در ۲۰ آبان (۱۱ نوامبر) و نسخه فیزیکی آن در ۱۵ آذر (۶ دسامبر) با قیمت ۶۰ دلار عرضه می‌شود. البته این قیمت‌گذاری مخصوص نسخه‌ی پی سی است و در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی مبنی بر تفاوت قیمت در کنسول‌های مختلف مشاهده نمی‌شود.

جالب اینجاست که این صفحه همچنین به این اشاره می‌کند که استودیوی Grove Street Games (استودیویی که مسئول پورت بازی های GTA برای موبایل بوده است) نیز در توسعه این سه‌گانه نقش داشته است. با توجه به اینکه این بازی قرار است سال آینده برای اندروید و آی‌او‌اس عرضه شود، دیدنش در لیست توسعه‌دهندگان منطقی به‌ نظر می‌رسد.

نظر شما درمورد تاریخ انتشار GTA: The Trilogy چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *