اخبار بازی

بسته الحاقی جدید Assassin’s Creed Valhalla “سپیده دم رگناروک” نام دارد

اخیرا یکی از یوتیوبرها با بررسی فایل‌های آخرین آپدیت اساسینز کرید والهالا موفق شده پی ببرد Dawn of Ragnarok نام بسته الحاقی جدید Assassin’s Creed Valhalla خواهد بود. ظاهرا در این بسته تم فانتزی و اسطوره شناسی نورس قوی‌تر از بسته‌های قبلی است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بازی Assassin’s Creed Valhalla از زمان انتشار دائما توسط تیم سازنده بازی پشتیبانی شده و آپدیت‌ها، بسته‌های گسترش دهنده و محتواهای رایگان فراوانی برای بازی عرضه شده‌است. تا کنون دو بسته الحاقی داستانی با نام‌های Wrath of the Druids و The Siege of Paris برای بازی عرضه شده‌اند که از نظر منتقدان از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده‌اند. مدتی پیش حالت Discovery Tour با هدف تعلیم دادن تاریخچه و اسطوره شناسی جهان بازی در اختیار مخاطبان قرار گرفت. سازندگان تایید کردند در سال ۲۰۲۲ محتواهای بیشتری برای بازی عرضه می‌شود اما، از ارائه جزئیات خودداری کردند.

یوتیوبر معروف، j0nathan که از زمان انتشار Assassin’s Creed Valhalla دائما اقدام به انتشار اطلاعات و جزئیات جدید درباره بازی می‌کند، اخیرا فایل‌های جدیدترین آپدیت بازی را مورد بررسی قرار داده و ظاهرا متوجه شده Dawn of Ragnarok نام بسته الحاقی جدید Assassin’s Creed Valhalla خواهد بود. بر خلاف دو بسته گسترش دهنده پیشین، این بسته از تم فانتزی و اسطوره شناسی قوی برخوردار است و در قلمر دورف‌ها، Svartalfheim رخ می‌دهند. ظاهرا ارتشی از ساکنان قلمرو Muspelheim قرار است به دورف‌ها حمله کنند که این موضوع سبب می‌شود، توازن برای زمینه‌ چینی‌های رگناروگ بر هم بریزد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره این بسته به این صفحه مراجعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *