اخبار بازی

نسخه VR بازی رزیدنت ایول 4 دارای دیالوگ حذف شده و صحنه‌های ویرایش شده است

بازی رزیدنت ایول ۴ در تاریخ ۲۹ مهر (۲۱ اکتبر) برای هدست‌های واقعیت مجازی Oculus Quest 2 منشتر می‌شود؛ و اکنون تایید شده که برخی از دیالوگ‌های بازی اصلی در این نسخه تغییر یافته است.

اخیرا فیسبوک طی بیانیه‌ای با سایت UploadVR تایید کرده است که تغییرات بازی با همکاری شرکت توسعه‌دهنده اصلی (Capcom) انجام شده است. همچنین آنها این تغییرات را در راستای جنسیت زدایی از کاراکتر اشلی (دختر رئیس جمهور در بازی که زیر سن قانونی است) اعمال کرده‌اند. نتیجه هم به حذف تعدادی دیالوگ و ویرایش برخی از سکانس‌های بازی منجر شده تا تمامی قسمت‌های سوال برانگیز و مورد بحث به طور کامل جایی در این بازی نداشته باشند. فیسبوک درمورد تغییرات نسخه VR بازی رزیدنت ایول ۴ اعلام داشته:

استودیوهای Oculus, Armature و Capcom برای ریمستر نسخه VR رزیدنت ایول ۴ همکاری نزدیکی با هم داشته‌اند. این (ریمستر) شامل گرافیک بهتر و القای حس غوطه‌وری هر چه بیشتر مخاطب می‌شود؛ علاوه بر این، انتخاب دیالوگ‌ توسط مخاطب و انیمیشن‌ها (جدید) هم در این ریمستر قرار دارند. ما معتقدیم این تغییرات بازی را برای مخاطبان مدرن، به‌روز می‌کند.

با این حال به‌نظر می‌رسد فیسبوک با این تغییرات توانسته تا حد زیادی از انتقادات و حساسیت‌های مدرن را برطرف کند؛ همچنین نقدهای بازی در حال حاضر مثبت است و بیشتر منتقدین از پورت بازی برای VR راضی هستند.

نظر شما درمورد تغییرات نسخه VR بازی رزیدنت ایول ۴ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *