اخبار بازی

مسابقه واران گیم!؛ مورد انتظار ترین بازی سال ۲۰۲۲ از نظر شما

با سلام و درود خدمت کاربران عزیز واران گیم. امیدوارم هر کجا که هستید سالم، سلامت و تندرست باشید و ایام خوبی رو کنار دوستان و خانواده سپری کنید.
امروز با یک مسابقه ویژه در خدمت شما عزیزان هستیم!
با کمک اسپانسر و حامی این مسابقه، شرکت الماس رایان ایرانیان، به قید قرعه به یک نفر که در مسابقه این پست شرکت کند یک حافظه SSD تعلق می‌گیرد.
شرکت الماس رایان ایرانیان از بزرگ‌ترین واردکننده‌های قطعات کامپیوتر، قطعات سخت‌افزاری و محصولات گیمینگ در ایران به شمار می‌رود.
برای شرکت در این مسابقه، کافی است صفحه اینستاگرام واران گیم و صفحه اینستاگرام شرکت الماس رایان ایرانیان را فالو کنید و پاسخ خود برای سوال این مسابقه یعنی “مورد انتظار‌ترین بازی سال ۲۰۲۱ از نظر شما” را در قسمت نظرات پست مربوطه در اینستاگرام واران گیم ارسال کنید .

سوال :

مورد انتظار ترین بازی سال ۲۰۲۲ از نظر شما کدام است؟

1.Halo: infinite
2.God of War: Ragnarok
3.Elden Ring
4.Horizon: Forbidden West
5.The Legend of Zelda: Breath of Wild 2
6.Dying Light 2

توجه کنید نظر و کامنت خود را به این صورت ثبت کنید:
خط اول نام بازی مورد نظر شما
خط دوم چهار رقم آخر کد ملی
به قید قرعه به یک نفر از کاربران واران گیم که نظر خود را در اینستاگرام ثبت کرده باشند و شرایط مسابقه (دنبال کردن صفحه واران گیم و الماس رایان ایرانیان) را انجام داده باشند، یک عدد حافظه SSD تعلق می‌گیرد.

توجه داشته باشید که قرعه کشی فقط بین کاربرانی صورت می گیرند که هر دو پیج اینستاگرام واران گیم و الماس رایان را فالو کرده و جواب مسابقه را در قسمت نظرات پست با کپشن مسابقه در اینستاگرام واران گیم در این لینک ارسال کنند به همین علت قسمت نظرات این پست بسته شده است تا کاربری به صورت اشتباهی نظر خود را در این پست ارسال نکند

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *