اخبار بازی

تیزر تبلیغاتی و تاریخ انتشار فیلم Uncharted فاش شد

لحظاتی پیش تیزر تبلیغاتی و تاریخ انتشار فیلم Uncharted فاش شد. همچنین، صحنه‌ی معروف پرش از هواپیما در قسمت سوم این مجموعه در این فیلم وقوع خواهد یافت.

با استناد به این تیزر تبلیغاتی، فیلم سینمایی Uncharted شامل صحنه‌هایی آشنا از قسمت سوم بازی‌های این مجموعه یعنی Uncharted 3: Drake’s Deception از جمله صحنه‌ی معروف پرش نیتن دریک (Nathan Drake) از هواپیما خواهد بود. البته، این فیلم به جای دنبال کردن داستان بازی‌های مجموعه‌ی Uncharted که در مجموع بیش از 41 میلیون نسخه فروش داشته‌اند، داستانی از پیش درآمد مجموعه را روایت می‌کند. در این داستان، نیتن دریک افسانه‌ای با بازیگری تام هالند (Tom Holland) به عنوان یک شکارچی گنج جوان در حال یادگیری مهارت‌های معروف خود از ویکتور سالیوان (Victor Sullivan) با بازیگری مارک وارلبرگ (Mark Wahlberg) است.

لازم به ذکر است که فیلم Uncharted با کارگردانی روبن فلیشر (Ruben Fleischer) که ساخت فیلم‌هایی نظیر Venom و Zombieland را در کارنامه دارد، اولین فیلم سینمایی پلی استیشن پروداکشنز (PlayStation Productions) خواهد بود. این استودیو چندی پیش با هدف ساخت فیلم‌ها و سریال‌های اقتباسی از عناوین معروف سونی توسط بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) تاسیس شد.

به هر ترتیب، طبق اطلاعات منتشر شده در این تیزر، فیلم Uncharted پس از 6 ماه تاخیر برای انتشار در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ (18 فوریه 2022) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر این، استودیوی پلی استیشن پروداکشنز هم‌اکنون در حال ساخت سریال The Last of Us توسط HBO است. همچنین، یک فیلم سینمایی لایو-اکشن از Ghost of Tsushima با کارگردانی چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) که کارگردانی مجموعه‌ی John Wick را در کارنامه دارد و یک سریال تلویزیونی از Twisted Metal توسط نویسندگان Deadpool و چند پروژه‌ی سینمایی دیگر در دستور کار استودیوی تازه تاسیس سونی قرار دارد.

در ادامه می‌توانید تیزر فاش شده از فیلم Uncharted را مشاهده کنید:

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *