اخبار بازی

بازی Halo Infinite در زمان عرضه از ری تریسینگ پشتیبانی نمی‌کند

طبق اعلام رسمی 343 اینداستریز، بازی Halo Infinite در زمان عرضه از ری تریسینگ پشتیبانی نمی‌کند. با همکاری AMD، این پشتیبانی مدتی پس از عرضه رخ خواهد داد.

مایکروسافت ساعاتی پیش از رایانه‌ای شخصی با طراحی Halo Infinite رونمایی کرد. آن‌ها همچنین اعلام کردند که به لطف همکاری با AMD، مدتی پس از عرضه‌ی بازی، شاهد ارائه‌ی ری تریسینگ برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی خواهیم بود.

343 اینداستریز در پستی اختصاصی گفت:

تکنولوژی ری تریسینگ برای ما یکی از برنامه‌ی پس از عرضه به حساب می‌آید و منتظریم تا به زودی اطلاعات بیشتری در این باره به اشتراک بگذاریم.

ری ترسینگ سیستم محاسباتی و رندرینگ پیشرفته‌ای محسوب می‌شود که یکی از قابلیت‌های آن، ارائه‌ی نورپردازی واقع‌گرایانه است. در حالت Foravista بازی Forza Horizon 5 شاهد این قابلیت تکنیکی هستیم. بازی Gears 5 و Call of Duty: Black Ops Cold War نیز شامل این قابلیت منحصر به فرد می‌شوند.

اطلاعاتی در مورد اعمال ری تریسینگ در نسخه‌ی کنسولی (ایکس باکس سری ایکس/اس) منتشر نشده است. به نظر می‌رسد که تنها نسخه‌ی رایانه‌های شخصی شامل این ویژگی‌ خواهد شد.

برنامه‌ی پس از عرضه‌‌ی استودیوی 343 اینداستریز حول بازی Halo Infinite تنها شامل ری تریسینگ نمی‌شود. طبق اعلانات قبلی، کمپین co-op و Forge نیز در سال 2022 به بازی اضافه خواهند شد.

ما در انتظار تریلر بخش داستانی بازی هستیم که طبق صحبت‌های برخی منابع داخلی به زودی منتشر خواهد شد. مایکروسافت در تاریخ 24 آبان (15 نوامبر) رویدادی را به مناسبت 20 سالگی ایکس باکس برگزار خواهد کرد. شاید در این مراسم شاهد کمپین Halo Infinite باشیم.

بازی Halo Infinite در تاریخ ۱۷ آذر ۱۴۰۰ (۸ دسامبر ۲۰۲۱) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری‌ اکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *