اخبار بازی

اپیک گیمز با استودیو EYES OUT و Spry Fox قرارداد همکاری امضا کرد

شرکت اپیک گیمز در تازه‌ترین پست خود اعلام کرد با دو استودیو EYES OUT و Spry Fox قرارداد همکاری برای نشر بازی‌های آن‌ها در آینده امضا کرده‌است. این دو استودیو مستقل متشکل از افرادی هستند که در ساخت بازی‌های محبوب نقش داشته‌اند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

پس از موفقیت چشمگیر و غیر منتظره بازی فورتنایت و فراگیر شدن آن، شرکت اپیک گیمز تصمیم گرفت با راه اندازی پلتفرم فروش مخصوص خود برای بازی‌های PC، اپیک استور به نبر پلتفرم قدیمی و شناخته شده استیم برود و سعی کند جامعه مخاطبان و مشتریان را به سمت خود بکشاند. در این میان تلاش‌های جسورانه‌ای نیز از سمت سازندگان شکل گرفته، از ارائه بازی‌های رایگان به صورت مداوم گرفته تا ارائه درصد بیشتر سود حاصل از فروش به سازنده. البته اقدامات اپیک به همین نقطه خلاصه نمی‌شود و این شرکت تلاش کرده بعضا وظیفه نشر برخی بازی‌ها را نیز بر عهده گیرد.

اپیک در تازه‌ترین اطلاعیه خود اعلام کرد با دو استودیو EYES OUT و Spry Fox قرارداد همکاری امضا کرده‌است. در متن بیانیه آمده‌است:

ما سعی داریم در نقش یک ناشر در صنعت گیم ظاهرا شویم تا به استودیوهای کوچک و بزرگ در ساخت بازی‌ها و ارائه تجارب گوناگون در ژانرهای مختلف کمک کنیم. محصولات دو استودیو Spry Fox و EYES OUT و تیم‌های سازنده خود بهترین نمونه هستند.

استودیو آیز آوت متشکل از تیم سازنده بازی Spec Ops: The Line است که در حال حاضر روی ساخت یک بازی چند نفره بر مبنا زیر ژانر وحشت کهکشانی (cosmic horror) کار می‌کنند. Spry Fox نیز که با پروژه قبلی خود تحسین منتقدان را برانگیخت، مشغول ساخت یک غیر خشن است که “باعث از بین رفتن تنهایی” و “نزدیک شدن مخاطبان به یکدیگر” می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *