ایکس باکس عجلهای برای نمایش بیشتر Everwild ندارد

آقای مت بوتی (Matt Booty)، رئیس Xbox Game Studios، به تازگی اطلاعاتی را در مورد یکی از بازیهای انحصاری جدید ایکس باکس یعنی Everwild منتشر کرده است.
اوایل امسال بود که یکی از منابع نزدیک به روند توسعهی Everwild ادعا کرد که طراحی بازی به نوعی ریبوت شده و شاهد آغاز دوبارهی استودیوی ریر (Rare) هستیم. این یعنی حداقل چندین سال تا انتشار بازی فاصله داریم. ریر این آیپی جدید را در نوامبر 2019 معرفی کرد و در جولای 2020 شاهد انتشار اولین تریلر آن بودیم. از آن موقع تا کنون اطلاعات چندانی از بازی در دسترس قرار نگرفته است. با این حال رئیس Xbox Game Studios در پاسخ به این شایعات گفته که ریر میخواهد از ویژه بودن نمایش بعدی بازی Everwild مطمئن شود. ایکسباکس هم علاقهای به فشار آوردن به این استودیو ندارد:
وقتی از بیرون به بازی نگاه میکنید، شاهد عباراتی مثل ریبوت و طراحی از اول بازی هستیم. این کلمات برای توصیف روند توسعهی بازی بسیار افراطی هستند. تیم Everwild در حال حاضر میخواهد از ویژه بودن محصول نهایی مطمئن شود. پیش از این شاهد نمایشی کوچک از جهان بازی بودیم. سبک هنری Everwild را دیدهایم، آما آنها میخواهند مطمئن شوند که همه چیز سر جای خودش است. وقتی تیم آماده باشد، شاهد نمایشهای بیشتری از Everwild خواهیم بود. میدانیم که افراد برای آن هیجانزده هستند و نمیخواهیم چندان در سایهها بمانیم.
در ماه ژوئن بود که برخی منابع ادعا کردند که به صورت خوشبینانه، پنجرهی عرضهی 2024 را باید برای Everwild در نظر گرفت. در صورت صحت داشتن این گزارش، این یعنی Everwild یک دهه را در پروسهی توسعه سر کرده است. البته بخش عمدهای از این پروسه صرف ایدهپردازی شده است. تهیهکنندهی اجرایی Everwild به بخشی از این گزارشها واکنش نشان داده و تایید کرده که کارگردان خلاق بازی تغییر یافته است.
بازی Everwild در حال حاضر به صورت انحصاری برای کنسول ایکسباکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC در دست توسعه است.