اخبار بازی

اسکوئر انیکس استودیو London Mobile را تاسیس کرد

شرکت اسکوئر انیکس در تازه‌ترنی کنفرانس مطبوعاتی خود خبر از تاسیس استودیو London Mobile داد. این استودیو با هدف ساخت و عرضه بازی‌های باکیفیت و Free 2 Play برای پلتفرم موبایل تشکیل شده‌است و در حال حاضر روی دو بازی کار می‌کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشیذ.

طی چند سال اخیر بازار بازی‌های موبایلی با رشد چشمگیری همراه بوده و به راحتی توانسته درآمد خود را از بخش کنسولی و PC بیشتر کند. به عقیده بسیاری از تحلیلگران با توجه پیشرفت روز افزون تکنولوژی در این بخش و جذب شدن افراد بیشتر و بویژه افرادی که چندان ویدیو گیم بازی نمی‌کنند، این صنعت هنوز به جایگاه اصلی خود دست پیدا نکرده و هنوز جای رشد فراوان دارد. طبیعتا شرکت‌های بزرگ بازی سازی در تلاش هستند تا در این قسمت نیز برای خود جایگاه مستحکمی به دست آورند و کمپانی‌هایی مانند اکتیویژن و الکترونیک آرتز مدت‌ها است که مشغول فعالیت در قسمت بازی‌های موبایل هستند.

اکنون نوبت به یک ناشر نامدار ژاپنی رسیده تا شانس خود را برای بخشی از بازار موبایل محک بزند. شرکت اسکوئر انیکس در تازه‌ترنی کنفرانس مطبوعاتی خود خبر از تاسیس استودیو London Mobile داد. هدف اصلی از تشکیل این استودیو تولید و نشر بازی‌های باکیفیت و Free 2 Play برای پلتفرم موبایل است. این استودیو هم اکنون مشغول ساخت دو بازی است. پروژه اول Tomb Raider Reloaded و پروژه دوم یک بازی با محوریت سریال انیمیشنی Avatar: The Last Airbender است.

سابقه حضور فرنچایز Tomb Raider در صنعت گیم چندان درخشان نیست. بازی Lara Croft: Relic Run ابدا تجربه موفی برای اسکوئر انیکس نبود و باید منتظر عملکرد پروژه جدید بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *