اخبار بازی

آپدیت نسل نهمی Cyberpunk 2077 و Witcher 3 سال 2022 منتشر می‌شود

استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد در تازه‌ترین بیانیه خود خبر از تاخیر در زمان انتشار آپدیت نسل نهمی Cyberpunk 2077 و Witcher 3 داد. قرار بود تا پیش از پایان سال میلادی جاری آپدیت نسل جدید برای هر دو بازی  منتشر شود که زمان آن به سال ۲۰۲۲ موکول شد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

استودیو CD Projekt RED مدتی قبل خبر از انتشار نسخه نسل نهمی برای دو بازی بزرگ خود، سایبرپانک ۲۰۷۷ و ویچر ۳ داده بود. طبق برنامه ریزی‌های این استودیو قرار بود تا پیش از پایان سال میلادی جاری، هر دو آپدیت در دسترس قرار گیرند اما، اطلاعیه جدید شرکت خبر از تعویق در زمان انتشار این آپدیت‌ها داد. قرار بود این آپدیت برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X/S منتشر شود.

آپدیت نسل نهمی Cyberpunk 2077 برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و سری اس در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود و آپدیت بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای سه ماهه دوم سال میلادی آتی آماده عرضه خواهد شد. به گفته سی‌دی پراجکت، علت اصلی این تصمیم پیشنهاداتی است که سرپرست تیم سازنده این آپدیت‌ها به اعضای هیئت مدیره ارائه کرده‌اند.

مدتی قبل موسسه PEGI نسخه نسل نهمی بازی ویچر ۳ را رده بندی کرد و همین موضوع سبب شد برخی از عرضه این نسخه در زمان مقرر اطمینان حاصل کنند. سخنگوی استودیو مدتی قبل در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود هر چند تیم سازنده به تعهدات خود مبنی بر زمان اعلام شده، پیابند است اما، ممکن است این زمان تغییر پیدا کند و در نهایت این تصمیم ساعاتی پیش به صورت رسمی اعلام شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *