اخبار بازی

یکی از خالقان هیلو استودیوی جدیدی تحت مدیریت EA راه می‌اندازد

در جدیدترین اخبار بازی از همکاری یکی از خالقان هیلو با EA مطلع شدیم. در ادامه با دیبازی همراه باشید.

مارکوس لهتو، یکی از سازندگان بازی هیلو پس از گذشت یک سال از تعطیلی استودیوی مستقلش قرار است تا در ساخت بازی های اول شخص با EA همکاری کند.

چندی پیش بود که مارکوس لهتو، یک از سازندگان بازی هیلو استودیوی بازی‌سازی خود را راه‌اندازی کرد. او در ادامه از پروژه بلندپروازانه‌ی اول شخص خود با المان‌های استراتژی زمان واقعی یعنی Disintegration رونمایی کرد؛ اما متاسفانه این پروژه پیشرفت نکرد و سرورهای آن در کمتر از شش ماه پس از راه‌اندازی خاموش شدند. در ادمه استودیوی V1 Interactive هم به جمع استودیوهایی که امسال بسته شدند پیوست؛ اما اخیرا مشخص شده که این پایان کار مارکوس لهتو نبوده و او با همکاری EA دوباره به میادین بازگشته است.

لهتو در اکانت رسمی توییتر خود اعلام داشته که با همکاری EA در یک استودیوی جدید واقع در سیاتل، بازی جدیدی را کارگردانی می‌کند. در حال حاضر اطلاعات دیگری جز اینکه این استودیو متمرکز بر بازی‌های اول شخص است وجود ندارد.

فعلا معلوم نیست که این بازی قرار است چه باشد. یک آی‌پی جدید یا مجموعه‌ای لایسنس شده و قدیمی! آنچه آشکار است، این است که به احتمال زیاد تا مدتی طولانی قرار نیست از این پروژه، چیزی جدیدی ببینیم.

در ادامه می‌توانید توییت رسمی مارکوس لهتو را بخوانید:

سلام به همگی، من بسیار هیجان‌زده هستم که اعلام کنم به عنوان کارگردان بازی به EA پیوستم. ما در حال ساخت یک استودیوی جدید در سیاتل برای توسعه عناوین اول شخص هستیم. نمی‌توانم صبر کنم تا اطلاعات بیشتری از آنچه می‌سازیم را با شما به اشتراک بگذارم!

نظر شما در رابطه با همکاری یکی از خالقان هیلو با EA چیست؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *