اخبار بازی

شایعه: نسخه جدید Splinter Cell در دست ساخت است

طبق ادعای آقای تام هندرسون یوبی سافت مشغول ساخت نسخه جدید Splinter Cell است هر چند این بازی در مراحل اولیه ساحت قرار دارد و زمان زیادی تا انتشار آن باقی مانده اما، احتمال می‌رود یوبی سافت در یکی از رویدادهای گیمینگ سال آینده از بازی رونمایی کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بر هیچ کس پوشیده نیست که یوبی سافت یکی از فعال‌ترین کمپانی‌های گیم است و در هر نسل از کنسول‌ها، این شرکت علاوه بر عرضه نسخه‌های جدید از مجموعه‌های قدیمی خود، چندین آی‌پی جدید را نیز معرفی می‌کند. در این میان برخی از این آی‌پی‌ها از نظر عملکرد رضایت ناشر را جلب می‌کنند و با عرضه نسخه‌های متوالی در سال‌های آینده به حیات خود در صنعت گیم ادامه می‌دهند و برخی دیگر به دست فراموشی سپرده می‌شوند. مجموعه اسپیلنتر سل چند سالی است که در دسته دوم قرار گرفته و تقاضاهای فراوان طرفداران مبنی بر احیای مجموعه نیز روی تصمیم یوبی سافت موثر نبوده‌است.

شایعات زیادی خبر از بازگشت‌ مجموعه و احیای آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهند اما، اکثر آن‌ها از سوی منابع نه چندان موثق و غیر حرفه‌ای نشر پیدا کرده‌اند. اخیرا آقای تام هندرسون به نقل از منابع وبسایت VGC  اعلام کرده بالاخره یوبی سافت تصمیم به ساختن نسخه جدید Splinter Cell گرفته‌استو البته این بازی در حال حاضر در فاز اولیه ساخت قرار دارد و تا انتشار آن زمان زیادی باقی مانده اما، ممکن است یوبی سافت سال آینده به صورت رسمی از این بازی رونمایی کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *