اخبار بازی

تمام محصولاتی که در رویداد اپل معرفی شدند

اپل در رویداد Unleashed نسخه‌ی جدیدی از لپ تاپ مک بوک پرو را با صفحه نمایش 14 اینچی و ۱۶ انیچی، پردازنده‌ جدید M1 پرو و M1 مکس، دوربین ناچ و درگاه‌های متعدد معرفی کرد. سه درگاه تاندربولتی، HDMI، شیار کارت میکرو اس‌دی و کانکتور شارژ مگ‌سیف 3 ترکیب درگاه‌های این لپ تاپ را تشکیل داده‌اند.

همچنین امکان شارژ این دستگاه توسط درگاه‌های تاندربولت نیز وجود دارد. قیمت مک بوک پرو 14 اینچی جدید از 1.999 دلار آغاز شده و کاربران می‌توانند از همین حالا این محصول را خریداری کنند. طبق مشاهدات قابل استناد، قیمت قوی‌ترین پیکربندی نسخه ۱۶ اینچی این لپ تاپ به ۶۰۰۰ دلار هم می‌رسد!

مطالب مرتبط:

صفحه نمایش مینی اولد این لپ تاپ از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، رزولوشن 3024 در 1964 پیکسل و حداکثر میزان روشنایی 1600 نیت پشتیبانی کرده و لبه‌های آن نیز نسبت به صفحه نمایش مک بوک پروهای قبلی باریک‌تر است. همچنین ناچ موجود در بالای این صفحه نمایش، وب‌کم 1080 پیکسلی لپ تاپ را درون خود جای داده است.

شما می‌توانید تمام محصولات معرفی شده در این رویداد از جمله نسل سوم ایرپادز، هوم پاد مینی و … را همراه با تیزر از لینک زیر در تکفارس مشاهده کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *