اخبار بازی

امیلی بلانت به فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان پیوست

اوپنهایمر (Oppenheimer)؛ فیلم جدیدی درباره پدر بمب اتمی دنیاست که کریستوفر نولان (Christopher Nolan) به زودی آن را خواهد ساخت و اکنون مشخص شده است که نولان برای جدیدترین ساخته خود، قصد دارد تیم بازیگری مطرحی را دور هم جمع کند.

فیلم جدید نولان، داستان جی. رابرت اوپنهایمر (J. Robert Oppenheimer)؛ فیزیکدان مطرح آمریکایی را روایت می‌کند که در زمان جنگ جهانی دوم، مدیریت پروژه منهتن را برعهده داشت که در نهایت منجر به ساخت اولین بمب اتم تاریخ شد.

اکنون منابع خبری نزدیک به این فیلم اعلام کرده‌اند که امیلی بلانت (Emily Blunt)؛ بازیگر مطرح انگلیسی، در حال انجام مذاکرات نهایی برای بازی در این فیلم است و وی به زودی جمع بازیگران این فیلم اضافه خواهد شد.

بلانت قرار است در نقش همسر اوپنهایمر در این فیلم به هنرنمایی بپردازد. پیش از این نیز مشخص شده بود که کیلین مورفی (Cillian Murphy) در این فیلم ایفاگر نقش اوپنهایمر خواهد بود. مورفی و نولان سابقه همکاری زیادی داشته‌اند اما این نخستین همکاری نولان با بلانت خواهد بود.

فیلم اوپنهایمر در تاریخ 21 ژوئیه سال 2023 (30 تیر 1402) توسط کمپانی یونیورسال منتشر خواهد شد. این فیلم پایان دهنده دو دهه همکاری پیاپی نولان با کمپانی برادران وارنر است. نولان اخیرا به خاطر اختلاف نظر با سیاست‌های این کمپانی، به همکاری خود با آن‌ها پایان داده بود.

لازم به ذکر است که نولان به مانند اکثر فیلم‌های خود، علاوه بر کارگردانی، فیلم‌نامه این اثر را نیز خود نوشته است.

منبع: hollywoodreporter

P.morgan
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *