اخبار بازی

یوبیسافت در حال آزمایش عنوانی مشابه با Splinter Cell بود

برخلاف انتظارات و گمانه‌زنی‌ها، گفته می‌شود که یوبیسافت پیش از برگزاری رویداد E3 2021 در حال آزمایش روی عنوانی مشابه به بازی Splinter Cell بوده است.

هفته‌ی گذشته گزارشی مبنی بر ساخته شدن بازی جدید مجموعه‌ی Splinter Cell منتشر شد. این گزارش حاکی از آن بود که شرکت یوبیسافت (Ubisoft) بالاخره و پس از گذشت سال‌ها قصد دارد تا بازی جدیدی از مجموعه‌ی محبوب و تحسین شده‌ی Splinter Cell خلق کند. بر اساس گزارش Video Games Chronicle، این شرکت فرانسوی برای بازی بعدی خود رنگ سبز را انتخاب کرده است که غیر مستقیم به دوربین دید در شب شخصیت سم فیشر (Sam Fisher) اشاره دارد. علاوه بر این، وبسایت GamesBeat نیز مدارکی ارائه می‌کند که به معرفی احتمالی نسخه‌ی جدید بازی Splinter Cell در تابستان سال آتی اشاره می‌کنند.

همانند بسیاری از ناشران مختلف، شرکت یوبیسافت نیز به طور منظم جلساتی با گیمرها برای دریافت بازخوردهایی در مورد عناوین جاری و آتی خود برگزار می‌کند. اخیراً مشخص شد که هفته‌ها پیش از برگزاری رویداد E3، این شرکت از طرفداران خود خواسته بود تا برای مدتی کوتاه بازی Prince of Persia: Sands of Time Remake و یک نمونه‌ی اولیه‌یِ شبیه به Splinter Cell را تجربه کنند.

همانطور که اشاره شد، گیمرها تنها زمان کوتاهی را صرف تجربه‌ی نسخه‌ی آزمایشی بازی Splinter Cell کردند. اما در این مدت کوتاه آن‌ها متوجه مکانیزم‌های اساسی این مجموعه و ترکیب آن‌ها با ویژگی‌های بازی Hitman 2016 شدند. در نتیجه، این موضوع به هیچ عنوان نمی‌تواند به منزله‌ی ساخته شدن بازی جدید Splinter Cell باشد.

در واقع، تنها می‌توان با استناد به تجربه‌ی گیمرهایی که موفق به تجربه‌ی این بازی و تشخیص مکانیک‌های آن شدند، چنین اظهار داشت که احتمال ساخته‌شدن عنوانی مخفی کاری و جدیدِ الهام گرفته شده با Hitman، حتی بیش از توسعه‌ی بازی جدید مجموعه‌ی Splinter Cell است.

در نهایت، برای شرکت یوبیسافت این می‌تواند فرصتی برای جلب رضایت طرفداران ناراضی Splinter Cell و مخاطبان گسترده‌ی آن باشد. همچنین، تغییر سیاست‌های این شرکت از ساخت بازی‌های داستان محور به عناوین تمام آنلاین رایگان و شناخته‌شدن یوبیسافت به عنوان منفورترین شرکت بازی‌سازی در جهان (با استناد به تحقیقات توییتری اخیر)، جایگاه یوبیسافت را بیش از پیش حساس کرده و این شرکت می‌تواند از عناوین پرطرفدار و بایگانی شده‌ی خود در جهت بازگرداندن مخاطبانش استفاده کند.

P.morganکاپتان استخونی
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *