اخبار بازی

نسخه Game of the Year بازی Microsoft Flight Simulator معرفی شد

مایکروسافت از نسخه Game of the Year بازی Microsoft Flight Simulator رونمایی کرد. این نسخه ویژه شامل بازی اصلی در کنار تمامی آپدیت‌ها و برخی محتوای جدید است. این محتوا شامل هواپیماها، فرودگاه‌ها و مراحل جدید است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

سال گذشته استودیو Asobo با عرضه بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت این مجموعه قدیمی و فراموش شده را احیا کرد و آن‌ را به صورت انحصاری برای PC عرضه کرد. شاید کم‌تر کسی انتظار این حجم از موفقیت و تحسین از سوی بازی را داشت اما، بدون شک این بازی یکی از پروژه‌های موفق مایکروسافت در سال ۲۰۲۰ بود. سازندگان با انتشار آپدیت‌های متوالی و افزودن محتوای جدید به بازی و همچنین عرضه نسخه کنسولی، روند رو به رشد خود را حفظ کردند و حال قرار است بازی در یک قالب جدید، بار دیگر منتشر شود.

مایکروسافت امروز با انتشار یک اطلاعیه از نسخه Game of the Year بازی Microsoft Flight Simulator رونمایی کرد. این نسخه ویژه علاوه بر در اختیار داشتن نسخه اصلی بازی و تمامی آپدیت‌های آن، شامل برخی محتواهای جدید و اضافی است. این محتوا شامل ۵ هواپیما جدید، هشت فرودگاه جدید و برخی مراحل Discovery Flight است که در شش نقطه مختلف از جهان رخ می‌دهند.

تاریخ انتشار این نسخه ویژه بیست هشتم آبان ماه سال جاری (۱۸ام نوامبر ۲۰۲۱) است. تمامی افرادی که نسخه PC با ایکس باکس سری ایکس و سری اس بازی را تهیه کردند، در تاریخ مذکور می‌توانند بازی‌ خود را بخ نسخه GOTY ارتقا دهند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *