اخبار بازی

حجم اصلی بازی Guardians of the Galaxy اعلام شد

استودیوی Eidos Montreal اظهار داشت که بازی Guardians of the Galaxy در آخرین مراحل بهینه سازی قرار دارد و ممکن است حجم بازی نصف مقدار اعلام شده باشد.

استودیوی توسعه دهنده‌ی عنوان Guardians of the Galaxy یعنی Eidos Monteral و ناشر آن یعنی Square Enix چند روز پیش سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی را اعلام کردند. حجم مورد نیاز برای نصب این بازی 150 گیگ بود و تقریبا تمامی مخاطبین را متعجب کرد، چرا که این مقدار حجم مورد نیاز حتی با توجه به استاندارد‌های امروز هم بسیار زیاد است، اما طبق اظهارات یکی از اعضای استودیوی Eidos Monteral به نظر می‌رسد که حجم اصلی بازی بسیار کمتر باشد.

یکی از اعضای این استودیو، در حساب رسمی خود اعلام کرد که در حال حاضر این عنوان در آخرین مراحل بهینه سازی قرار دارد و حجم نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی تقریبا نصف شده و به 80 گیگ رسید، البته حجم بازی همچنان زیاد به نظر می‌رسد اما در مقایسه با حجم اولیه بازی که 150 گیگ بود قابل قبول است.

سلام به همگی، ما قصد داریم اعلام کنیم که حجم نسخه‌ی رایانه‌های شخصی 150 گیگ نخواهد بود. تیم توسعه‌دهنده در آخرین مراحل بهینه سازی قرار دارد و ما می‌توانیم تایید کنیم که حجم نسخه‌ی رایانه‌های شخصی در روز عرضه تقریبا 80 گیگ است

بازی Guardians of the Galaxy در تاریخ 4 آبان (26 اکتبر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس سری اکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *