اخبار بازی

پروژه جدید سازنده Gears Tactics در محیطی علمی تخیلی جریان دارد

استودیو انگلیسی Splash Damage که پیشتر به عنوان سازنده Gears Tactics شناخته می‌شود، مشغول استخدام نیرو برای پروژه جدید خود است. این پروژه یک IP کاملا جدید در جهانی علمی تخیلی است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

یک سال اخیر، سال پر ماجرا و پر فراز و نشیب برای استودیو انگلیسی Splash Damage بوده‌است. آن‌ها بازی جدیدی را از مجموعه محبوب Gears of Wars روانه بازار کردند که فضا و حال و هوای بازی را از شوتر سوم شخص شناخته شده به ژانر تاکتیکال نوبتی تغییر داده بود، تغییری که در نظر اول چندان جالب نیست اما، سازندگان موفق شدند با پیاده سازی درست المان‌های این ژانر و افزودن نقاط قوت مجموعه Gears of War به آن، یکی از بازی‌های تحسین شده سال ۲۰۲۰ را عرضه کنند. در کنار موفقیت پروژه جدید، کمپانی مادر استودیو را شرکت عظیم و معروف چینی، Tencent خرید و حال نوبت به مرحله جدیدی در تاریخ این استودیو رسیده‌است.

در پست جدیدی که استودیو منتشر کرده فضا پروژه جدید سازنده Gears Tactics مشخص شده‌است. این بازی یک IP کاملا جدید است که در جهانی علمی تخیلی جریان خواهد داشت. اعضای این استودیو سابقه طولانی مدتی در ساخت بازی‌های علمی تخیلی دارند و کار روی نسخه‌هایی از مجموعه هیلو، ولفنشتاین و Gears در کارنامه استودیو دیده می‌شود.

Splash Damage هم اکنون مشخص استخدام نیرو در پست‌های مختلف است تا پروژه جدید خود را وارد فاز تولید کند. البته تا مدت‌ها دیگر درباره این پروژه خبری منتشر نشود زیرا که هنوز نام نهایی آن نیز تعیین نشده‌است.

موفقیت پروژه قبلی استودیو انگلیسی، انتظارات را از آن‌ها بالا برده‌است و باید دید IP جدید تا چه اندازه موفق خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *