اخبار بازی

قابلیت پلی استیشن 5 برای به اشتراک گذاری تصاویر معرفی شد

به‌روزرسانی جدید پلی استیشن 5 به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق اپلیکیشن موبایل پلی‌استیشن به تصاویر و ویدیوهای کنسول خود دسترسی داشته باشند.

این قابلیت مشابه ویژگی است که بازی‌بازان اکس‌باکس از طریق اپلیکیشن موبایل این کنسول به آن دسترسی دارند. اکنون نیز این امکان برای کاربران پلی استیشن 5 فراهم شده است. آن‌ها می‌توانند تصاویر و ویدیوهای کنسول خود را از طریق اپلیکیشن موبایل با دیگر بازی‌بازان به اشتراک بگذارند. مسئله‌ای که مورد استقبال بازی‌بازان قرار خواهد گرفت چرا که دسترسی راحت‌تری به گالری خود خواهند داشت.

این قابلیت اکنون در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و برای “تعداد محدودی” از کاربران در دسترس است. حساب کاربری توییتر پلی استیشن کانادا در پستی به این مسئله اشاره کرد:

یک نسخه‌ی آزمایشی محدود به بازی‌بازان پلی استیشن 5 در کانادا و ژاپن توانایی به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوهای خود را از طریق اپلیکیشن پلی‌ استیشن می‌دهد و از فردا فعال خواهد شد.

قابلیت به اشتراک‌گذاری تصاویر در اپلیکیشن پلی‌ استیشن 5

البته این ویژگی دارد در عمل نتوانسته آن طور که باید نیاز کاربران را برآورده کند. مشکل اینجاست که این قابلیت تنها برای تصاویر جدید فعال است و امکان دسترسی به تصاویر قدیمی‌تر وجود ندارد. به طور کلی، تصاویر به مدت ۱۴ روز در فضای ابری قرار دارند و بازی‌باز در همین مدت امکان دسترسی به ‌آن‌ها را دارد. البته ممکن است در نسخه‌ی نهایی، شاهد دسترسی کامل‌تری باشیم.

در سال‌های اخیر به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوهای ضبط‌شده از بازی، بخش بزرگی از تجربه‌ی بازی‌بازان را تشکیل داده است. گسترش این فعالیت به حدی بوده که اکنون قابلیت Photo Mode به استانداردی در فرآیند توسعه‌ی بازی تبدیل شده است. علاوه بر بازی‌بازان، توسعه‌دهندگان نیز از طریق انتشار تصاویر عناوین خود در فضای مجازی سود می‌برند و شاهد افزایش محبوبیت آن‌ها خواهند بود.

پیش‌بینی می‌شود که ویژگی به اشتراک‌گذاری تصاویر پلی استیشن 5 در مدت زمانی کوتاه در دسترس بازی‌بازان سراسر جهان قرار بگیرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *