اخبار بازی

ظاهرا برای ایکس باکس عنوان MMO جدیدی در دست ساخت قرار دارد

به نظر می‌رسد که عنوان ابری (cloud-based) جدیدی در سبک ام‌ام‌او (massively multiplayer online) برای پلتفرم‌های نسل هشتم ایکس باکس در دست ساخت قرار دارد.

در پادکست دیروز The Xbox Two، در مصاحبه‌ با ویراستار Windows Central یعنی جز کوردن (Jez Corden)، گفته شد که شرکت مایکروسافت (Microsoft) در حال همکاری با استودیوی فنلاندی مین‌فریم (Mainframe) در جهت ساخت عنوانی MMO و ابْری است. متاسفانه از وسعت پروژه، زمان معرفی و انتشار آن و یا تایید انحصاری بودن این عنوان برای پلتفرم ایکس‌باکس حرفی زده نشد.

اگر به بخش استخدام سایت رسمی مین‌فریم نیز سری بزنید خواهید دید که این تیم مشغول کار بر عنوانی ابری و MMO است. در این صفحه گفته شده:

ما در مین‌فریم در حال ساخت دنیایی زنده هستیم که مردم آن را در سال‌ها و حتی دهه‌های پیش رو، خانه‌ی خود تلقی کنند. این دنیا در فضای ابری قرار داشته و با گذشت زمان سعی دارد تا محیطی را برای درام پیچیده‌ی اجتماعی که امکان درگیر ساختن میلیون‌ها نفر را در هر ساعت و هر نقطه‌ای از جهان را دارد، فراهم کند.

از دیگر مواردی که می‌توان در این صفحه مشاهده کرد، استفاده‌ی این بازی از Unreal Engine 4، «معماری واقع‌گرایانه» و «طراحی مراحل غیر خطی برای بخش چندنفره با گیم‌پلی گیمر در برابر محیط» است.

یکی دیگر از مواردی که توجه ما را به خود جلب می‌کند این است که ظاهرا تیم مین‌فریم مشغول گشت و گذار غارها و مناطق دورافتاده‌ی ایسلند است.

این جزیره به داشتن اتمسفری با تم وایکینگ‌ها شناخته شده است، پس دور از انتظار نیست که در این بازی کنترل وایکینگ‌ها را به دست داشته و یا لااقل در دوره‌ی وایکینگ‌ها جریان داشته باشد.

ایکس باکس

با توجه به تعداد افرادی که این تیم قصد استخدام آن‌ها را دارد، به نظر می‌رسد که پروژه‌ی این عنوان در مراحل ابتدایی توسعه قرارد دارد. به احتمال زیاد استودیوی مین‌فریم و شرکت مایکروسافت پیش از معرفی این بازی مدتی را به ساخت و توسعه‌ی آن اختصاص می‌دهند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *