اخبار بازی

شعبه جدید Sledgehammer در انگلستان تاسیس شد

شعبه جدید Sledgehammer در انگلستان تاسیس شد. این خبر را استودیو در وبسایت رسمی خود منتشر کرد. شعبه جدید به تیم سازنده در تولید محتوا برای Call of Duty: Vanguard و همچنین ساخت پروژه‌های آتی کمک می‌کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

همانطور که پیشتر اعلام شده بود سازنده Call of Duty: Vanguard قصد دارد تیم خود را گسترش دهد. البته نه به استخدام نیروهای جدید و اضافه شدن به تیم سازنده بلکه با تاسیس یک شعبه جدید در کشور انگلستان. این خبر را وبسایت رسمیSledgehammer منتشر کرد. شعبه جدید قرار است به تیم اصلی برای تولید محتوا و پشتیبانی از بازی Call of Duty: Vanguard کمک کند و این روند را تسریع ببخشد. وظایف شعبه به این نقطه ختم نمی‌شود و قرار است تیم جدید نقش مهمی را در پروژه‌های آتی استودیو ایفا کند (که مطابق شایعات دنباله Call of Duty: Vanguard هستند.)

طبیعتا شعبه جدید Sledgehammer Games نوپا است و موقعیت‌های شغلی فراوانی در آن وجود دارد و از مقام‌های ارشد تا کارمندان تازه‌ کار جذب این استودیو خواهند شد. این دومین استودیو سازنده کال آو ذیوتی است که شعبه جدی خود را تاسیس می‌کند. مدتی قبل Infinity Ward شعبه جدیدی را در شهر آستین در ایالت تگزاس آمریکا تاسیس کرده بود. مجموعه کال آو دیوتی در قالب یک برند در حال رشد است و ظاهرا ساخت نسخه جدید به صورت سالانه و همچنان پشتیبانی از وارزون، وظیفه‌ای نیست که سه استودیو به تنهایی آن را عملی کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *