اخبار بازی

تماشا کنید: تریلر داستانی Gotham Knights منتشر شد [DC Fandom 2021]

همانطور که پیشتر وعده داده شده بود تریلر داستانی Gotham Knights ساعاتی قبل و در جریان رویداد DC Fandom 2021 منتشر شد. محوریت این تریلر گروه مرموز دربار جغدها (Court of Owls) هستند. برای تماشای تریلر داستانی و کسب اطلاعات تکمیلی در ادامه با واران گیم همراه باشید.

به عقیده بسیاری بازی Batman Arkham Origins یکی از خوش ساخت‌ترین بازی‌های مجموعه بتمن آرکام بود که آنطور که باید دید نشد و به حقش نرسید. از زمان عرضه این بازی در نسل هفتم، افراد زیادی منتظر تجربه پروژه بعدی تیم سازنده بازی بودند. استودیو WB Games Montreal بار دیگر به سراغ جهان کمیک‌های D.C و به طور مشخص‌تر بتمن رفته اما، این بار تمرکز روی متحدان اصلی شوالیه تاریکی است و خودش (به ظاهر) نقش چندانی در Gotham Knights ندارد. از مدت‌ها قبل کمپانی برادران وارنر حضور استودیو WB Games Montreal و بازی آن‌ها را در رویداد DC Fandom 2021 تایید کرده بود و تیم سازنده نیز روز گذشته به طور ضمنی موضوع تریلر جدید بازی را مشخص کردند.

در این تریلر با سازمان مروز دربار جغدها (Court of Owls) آشنا می‌شویم که مطابق شایعات در تمام قسمت‌ها و مقامات شهر گاتهام نیروها و رابط‌های خود را دارند و به صورت مخفیانه و پشت پرده مشغول کنترل مردم این شهر هستند. در بخشی از تریلر داستانی Gotham Knights پنگوئن را می‌بینیم که اطلاعاتی درباره نفوذ بالای این سازمان در اختیار نایت وینگ قرار می‌دهد.

گاتهام نایتس سال ۲۰۲۲ میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

در ادامه شما را به تماشای تریلر داستانی گاتهام نایتس با محوریت Court of Owls دعوت می‌کنیم:

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *