اخبار بازی

تریلر جدیدی از انیمیشن Catwoman: Hunted منتشر شد

کمپانی برادران وانر تریلر جدیدی برای انیمیشن آینده خود یعنی انیمیشن Catwoman: Hunted منتشر کرده است.

از صداپیشگان این انیمیشن می‌توان به استفانی بیتریز (Stephanie Beatriz) در نقش بت‌وومن، الیزابت گیلیس (Elizabeth Gillies) در نقش کت‌وومن، جاناتان بنکس (Jonathan Banks) در نقش بلک مسک، کیت دیوید (Keith David) در نقش توبیاس ویل و کربی هوول باپتست (Kirby Howell-Baptiste) در نقش باربارا مینروا اشاره کرد.

این تریلر یک قطعه دل‌انگیز و مهیج پیرامون ماجراهای کت‌وومن، معروف‌ترین دزد جهان است. در یک لحظه، او توسط اینترپل دستگیر می‌شود و به او پیشنهادی می‌شود که نمی‌تواند آن را رد کند. آن‌ها موافقت می‌کنند که اگر او بتواند به سازمانی بزرگتر (سندیکای جنایت لویاتان) نفوذ کرده و آن را از هم بپاشد، مدارک او را پاک کرده و حکم بازداشت او را از بین ببرند. مابقی تریلر پر از شوخی‌های گربه‌ای و شرور‌های فوق‌العاده است و به وضوح خط داستانی ضد قهرمان کاراکتر‌ها را مشخص می‌کند.

به نظر می‌رسد که این انیمیشن از لطافت انیمه‌ها تبعیت می‌کند که سبک مورد استقبالی برای به تصویر کشیدن قهرمان‌های DC می‌باشد.

متن‌های مختلفی مثل تیتر‌های اخبار در طول تریلر به نمایش در می‌آید. اولین تیتر این است: “وقتی بزرگترین دزد جهان به عنوان یک زن تحت تعقیب قرار می‌گیرد، پنجه‌هایش بیرون می‌آیند”. تیتر دیگری که در تریلر به نمایش درمی‌آِید این است: “توقیف 10 شرور افسانه‌ای، یک ضدقهرمان را با نه تای دیگر در یک مکان محبوس می‌کند”.

انیمیشن Catwoman: Hunted در حال حاضر در مرحله پس از تولید قرار دارد. طرفداران این انیمیشن می‌توانند در سال 2022 منتظر اکران آن باشند.

تریلر این انیمیشن مهیج را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Collider

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *