اخبار بازی

به عقیده طرفداران، Nemesis قوی‌تر از Lady Dimitrescu است

در تقابل بین دو تا از محبوب‌ترین ویلن‌های فرنچایز Resident Evil، هواداران باور دارند که Nemesis مجهز به اسلحه می‌تواند Lady Dimitrescu را شکست دهد.

فرنچایز ژانر وحشت Resident Evil از زمان آغاز خود در فروردین ۱۳۷۵ (مارچ ۱۹۹۶)، موجودات ترسناک بسیاری را معرفی کرده است. بسیاری از این هیولاها از دشمنان حاضر در عناوین دیگر قدرتمندتر هستند از جمله Nemesis و Lady Dimitrescu که بخش بزرگی از بازی را به فرار از آن‌ها می‌پردازیم. حالا و طبق یک نظرسنجی بین طرفداران، نبرد دو آنتاگونیست Nemesis و Lady Dimitrescu به پیروزی هیولای موشک‌انداز (Rocket launcher) به دست، منجر خواهد شد.

کنترل تعداد مهمات بخش مهمی از بازی‌های ژانر وحشت و بقا است و از آنجا که اکثر دشمنان حاضر در این سری، از زامبی‌های ساده گرفته تا هانترهای (Hunters) سریع و کشنده، در محیط خود محدود هستند، شاید یکی از معقول‌ترین استراتژی‌های ممکن، فرار از درگیری‌ها باشد. هرچند در عناوین Resident Evil 2 ،Resident Evil 3: Nemesis و Resident Evil Village، گیمر توسط حریفی خطرناک‌تر که در حین تمام بازی تعقیبمان می‌کرد، روبه‌رو می‌شد. این بخش با Mr. X و Resident Evil 2 شروع شد و توسط Nemesis و Resident Evil 3 به کمال رسید. هر دوی این هیولاها با انتشار ریمیک نسخه‌های دوم و سوم Resident Evil، باری دیگر بر سر زبان‌ها افتادند. Lady Dimitrescu نیز وظیفه‌ی دنبال کردن گیمرها را در جدیدترین اثر این فرنچایز محبوب، Resident Evil Village دارد.

در یک انتخابات که توسط GameSpot تدارک دیده شده بود، هواداران به پیروزی Nemesis بر Lady Dimitrescu رای دادند. هرچند شکست دادن هر دو هیولا برای گیمر دشوار بود، اما Nemesis برای یک نبرد آماده‌تر است. این ساخته‌ی زیستی بسیار قدرتمند، سریع و می‌تواند از اسلحه‌های پیشرفته همچون شعله افکن (Flame Thrower) یا موشک‌انداز استفاده کند. از طرف دیگر تنها اسلحه‌ی Lady Dimitrescu پنجه‌های بلندی است که از دستش خارج می‌شوند. به این ترتیب Nemesis پیروز از این مسابقه خارج خواهد شد. اگر Lady Dimitrescu وارد حالت خطرناک هیولایی خود شود، شاید نتیجه‌ی مبارزه تغییر کند.

Lady Dimitrescu و Nemesis هر دو جز شخصیت‌های محبوب فرنچایز Resident Evil هستند. بسیاری از هواداران این سری، Nemesis را با Mr. X مقایسه می‌کنند. از خیلی جهات Mr. X جد Nemesis محسوب می‌شود و بعد از عرضه‌ی دو ریمیک Resident Evil 2 و Resident Evil 3: Nemesis، باری دیگر مسئله‌ی Mr. X قوی‌تر است یا Nemesis مطرح شد.

از آنجا که محبوبیت شخصیت Lady Dimitrescu بر کسی پوشیده نیست، شکست او در مقابل Nemesis در یک رای‌گیری بین طرفداران بسیار تعجب‌برانگیز بود. در نهایت هر دو شخصیت منفی ترس زیادی به دل گیمرهای دنیا وارد کردند و بازنده‌ی نهایی این جریانات شخصیت‌های اصلی عناوین Resident Evill است.

P.morgan
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *