اخبار بازی

به زودی نمایشی از کمپین Halo Infinite منتشر خواهد شد

به گفته‌ی تام هندرسون (Tom Henderson)، اینسایدر مشهور صنعت بازی‌های ویدیویی، به زودی شاهد نمایشی از بخش کمپین Halo Infinite خواهیم بود.

Halo Infinite با بتای چند نفره چشمگیر خود توانسته رضایت طرفداران را جلب کند، اما هنوز در مورد بخش تک نفره‌ی آن شک و تردیدهایی وجود دارد. همان‌طور که می‌دانید نمایش اولیه‌ی این بخش در ژوئن سال گذشته اصلا رضایت بخش نبود و حتی باعث تاخیر طولانی بازی‌ای شد که در ابتدا برای تعطیلات سال 2020 برنامه ریزی شده بود و از آن زمان، ما هیچ گیم‌پلی کمپینی را از Halo Infinite مشاهده نکردیم. علاوه بر این‌ها، موضوع عدم وجود بخش کوآپ در کمپین این بازی، چندان به مذاق طرفداران خوش نیامده است.

حال به نظر می‌رسد 343 اینداستریز (343 Industries) و مایکروسافت به زودی آماده‌ی نمایش بیشتر کمپین تک نفره‌ی این عنوان خواهند بود. چنان که تام هندرسون اخیراً در توییتر اظهار داشت که ایکس‌باکس این هفته “معرفی‌های بزرگی” خواهد داشت و به زودی نمایش کمپین بازی Halo Infinite نیز در راه است. این که آیا این دو یکی هستند یا خیر، باید مشخص شود، اما در هر صورت، دیر یا زود شاهد نمایشی از بخش تک نفره‌ی این بازی خواهیم بود؛ چرا که Halo Infinite در کمتر از دو ماه دیگر روانه‌ی بازار خواهد شد.

343 اینداستریز قبلاً در موارد متعدد تأکید کرده است که قبل از عرضه‌ی بازی، بخش کمپین آن را بیشتر به نمایش می‌گذارد و تا کنون از این کار در راستای پولیش و توسعه‌ی بیشتر این عنوان، صرف نظر کرده است.

بازی مورد انتظار Halo Infinite در تاریخ 17 آذر 1400 (8 دسامبر 2021) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری‌ اکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *