اخبار بازی

بازی Battlefield 2042 قصد تقلید از Call of Duty را داشته است

بر اساس گزارش جدید منتشر شده از سوی یک منبع داخلی معتبر، بازی Battlefield 2042 در کنار یک توسعه‌ی طاقت‌فرسا، قصد داشته است از سری Call of Duty تقلید کند.

به گزارش Comicbook و طبق اطلاعات جدید منتشر شده از سوی تام هندرسون (Tom Henderson)، منبع داخلی مشهور عناوین شوتر چندنفره، بازی Battlefield 2042 پروسه‌ی ساخت بدون مشکل و همواری را طی نکرده است. بر اساس صحبت‌های هندرسون، بیشتر مشکلات پیش آمده مربوط به بخش مدیریت می‌شوند. تیم مدیریت بسیاری از مشکلات مطرح شده توسط سازندگان را نادیده گرفته‌اند و استودیوی سازنده را به تقلید از Call of Duty: Modern Warfare تشویق کردند. ارائه‌ی اپراتورهای مشابه Modern Warfare تحت نام «متخصصان» (Specialists) از پیامدهای فشار مدیران به کپی از Call of Duty راهی این اثر شده‌اند.

ظاهراََ تلاش برای جذب طرفداران Call of Duty در قبال تولیدکنندگان محتوا نیز انجام شده است. هندرسون به این موضوع اشاره می‌کند که الکترونیک آرتس (Electronic Arts) به چندین تولیدکننده‌ی محتوا برای Call of Duty پول داده است تا بتای Battlefield 2042 را استریم کنند. از سمت مقابل، تولیدکنندگان محتوا برای سری Battlefield که برای سالیان متمادی زمان خود را صرف این فرنچایز کرده بودند، نادیده گرفته شدند. تمرکز بر توسعه یک شوتر متفاوت نسبت به ریشه‌ها، باعث نگرانی بسیاری از طرفداران شده است.

Battlefield

گزارش منتشر شده پس از بتای اخیر Battlefield 2042 به اشتراک گذاشته شد. در حالی که بسیاری از مخاطبین از بتا لذت بردند، برخی به این نکته اشاره کردند که مشکلات زیادی گریبان‌گیر این بتا بوده است و نگران هستند که این ایرادات به نسخه‌ی نهایی راه پیدا کنند. هندرسون در گزارش خود متذکر شده که استودیوی دایس (DICE) همچنان درگیر «مشکلات پایداری در ساخت کنونی بازی» است.

بیش از 1 ماه تا انتشار Battlefield 2042 فاصله داریم و این امید وجود دارد که تا آن زمان مشکلات تکنیکی و پایداری برطرف شوند. همچنین به نظر می‌رسد که با توجه به وضعیت کیفی بازی، برخی از سازندگان در ترس از دست دادن شغل خود هستند.

به زودی سه بازی شوتر اول شخص Halo Infinite ،Battlefield 2042 و Call of Duty: Vanguard عرضه خواهند شد و سرانجام متوجه می‌شویم که چه بازی‌ای پیروز میدان است.

ما مقاله‌ای تحت عنوان «هر آنچه درمورد Battlefield 2042 می‌دانیم» تهیه کرده‌ایم که در آن می‌توانید اطلاعات تکمیلی را به دست بیاورید.

بازی Battlefield 2042 در تاریخ 28 آبان سال 1400 ( 19 نوامبر سال 2021) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس سری وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *