اخبار بازی

بازی مورد انتظار Forza Horizon 5 گلد شد

با توجه به اظهارات Playground به نظر می‌رسد که روند ساخت بازی Forza Horizon 5 به پایان رسیده و حالا این عنوان در حال آماده سازی برای انتشار است.

استودیو Playground در پیام خود به مخاطبین و طرفدران این بازی، از پایان روند توسعه‌ی آن به عنوان “اتفاقی بسیار مهم” یاد کرد.

طرفداران سری Forza، ما امروز به موفقیت بزرگی در روند توسعه‌ی این بازی دست پیدا کرده‌ایم. عنوان Forza Horizon 5 گلد شد! حالا ما می‌توانیم بازی را برای انتشار آماده کرده و برخی از جزییات آن را بازبینی کنیم. این لحظه‌ دستاورد بسیار بزرگ و ارزشمندی برای تمام کسانی که در ساخت این بازی سهم داشتند محسوب می‌گردد.

Forza Horizon 5

به مناسبت گلد شدن این عنوان، تیم توسعه دهنده ساندترک‌های مربوط رادیو‌های داخل بازی را منتشر کرد. هنرمندانی مثل Deadmaus ،Foo Fighters ،Beastie Boys وظیفه‌ی تولید و تنظیم این قطعات را بر عهده داشتند. همچنین تیم توسعه دهنده که از پلی لیست مربوط به Series 1 Festival رونمایی نمود و اعلام کرد که این پلی لیست در تاریخ 20 آبان (11 نوامبر) منتشر خواهد شد.

بازی Forza Horizon 5 در تاریخ 18 آبان (9 نوامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری اکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. شما می‌توانید حالت‌های گرافیکی مختلف این بازی را از اینجا مشاهده کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *