اخبار بازی

شایعه: تریلر داستانی Halo Infinite بزودی منتشر می‌شود

به گفته اینسایدر مشهور، آقای تام هندرسون مایکروسافت و استودیو ۳۴۳Industries در حال آماده سازی مقدمات نمایش تریلر داستانی Halo Infinite هستند و این تریلر بزودی منتشر می‌شود. وی همچنین اعلام کرد طی این هفته مایکروسافت اخبار مهمی را منتشر می‌کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

محصول جدید استودیو ۳۴۳Industries طی چند ماه اخیر و به لطف بتای بخش چند نفره قدرتمند و فراگیر، موفق شده توجه و رضایت مخاطبان مایکروسافت را به خود جلب کند. هر چند این بخش عملکرد بسیار قدرتمندی داشته اما، سبب نشده که ابهامات و نگرانی‌ها درباره بخش داستانی بازی به طور کامل رفع شود. استودیو سازنده و ناشر تا کنون هیچگاه گیم‌پلی این بخش را نمایش نداده‌اند و تریلر سینماتیکی که در خرداد ماه از این بخش نمایش داده شد، با واکنش بسیار منفی مخاطبان همراه بود. در کنار تمام این موارد نبود بخش کو-آپ برای حالت کمپین داستانی نیز موج جدیدی از نارضایتی‌ها را به همراه داشته‌است.

البته شاید بزودی این شرایط تغییر کند. آقای نام هندرسون که از اینسایدرهای نامدار صنعت گیم است و سابقه بسیار درخشانی که در افشای اطلاعات تایید نشده، بویژه اطلاعات مربوط به فرنچایزهای کال آو دیوتی و بتلفیلد دارد، در تازه‌ترین توئیت خود اعلام کرد مطابق شنیده‌ها از منابع وی در مایکروسافت، این شرکت در حال آماده سازی مقدمات برای نمایش تریلر داستانی Halo Infinite در آینده‌ای نزدیک است. وی همچنین اعلام کرد شرکت آمریکایی برای هفته جاری قصد دارد اخبار مهمی را اعلام کند.

Halo Infinite هجدهم آذر ماه برای پلتفرم‌های Xbox One ،Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *