اخبار بازی

رده‌بندی سنی نسخه نسل نهمی The Witcher 3 به عرضه در امروز اشاره دارد

ساعاتی پیش نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس بازی The Witcher 3: Wild Hunt در اروپا رده‌بندی سنی شد. به زودی باید منتظر تاریخ انتشار این عنوان باشیم.

همانطور که انتظار می‌رفت طبق گزارش Wccftech، شاهد رده‌بندی بزرگسال هستیم و از نظر رده‌بندی سنی، این ارتقاء تفاوتی با نسخه‌ی نسل هشتمی ندارد. همچنین سی‌دی پراجکت (CD Project) مدتی پیش اعلام کرد که نسخه‌ی نسل بعدی شامل محتویات اضافه‌ی رایگانی خواهد شد که یادآور گرالت در سریال نتفلیکس هستند. به نظر می‌رسد که بازی‌بازان می‌توانند یک زره‌ی جدید را به دست بیاورند که بر اساس هنری کویل مدل‌سازی شده است. این تمام ماجرا نیست؛ سی‌دی پراجکت متذکر شد که موارد بیشتری به بازی اضافه شده است که در تاریخی دیگر از آن‌ها پرده‌برداری خواهد کرد.

نکته عجیب ماجرا این است که رده‌بندی سنی مذکور به عرضه در 19 اکتبر یعنی امروز اشاره دارد، اما سی‌‌دی پراجکت در بیانیه‌ای اعلام کرده است که روز مشخص شده توسط سازمان PEGI به تاریخ انجام رده‌بندی مربوط می‌شود.

لازم به ذکر است که نسخه‌ی نسل نهمی The Witcher 3: Wild Hunt شامل تمامی بسته‌های الحاقی نیز خواهد شد. قرار بر این بود که امسال این ارتقاء عرضه شود، اما همچنان خبری از تاریخ دقیق یا نمایشی از گیم‌پلی نیست.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *