اخبار بازی

جدول فروش هفتگی انگلستان و ادامه صدرنشینی فیفا 22

مطابق آمار جدید جدول فروش هفتگی انگلستان محصول جدید استودیو Turtle Rock، بازی Back 4 Blood در اولین هفته انتشار خود نتوانست به صدرنشینی شبیه ساز محبوب فوتبال فیفا خاتمه دهد و در رتبه چهارم قرار گرفت. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

با پایان یک هفته دیگر آمار پرفروش‌ترین بازی‌ها در کشور انگلستان منتشر شده و تحلیلگران و خبرنگاران مشغول بررسی نتایج هستند. هر چند در هفته گذشته شاهد عرضه چندان عناوین بزرگی نبودیم و انتظار نمی‌رفت آمارها چندان تغییر کنند اما، همچنان اطلاعات و نتایج حاصل شده، از ارزش بحث و گفت و گو برخوردار هستند. بازی Back 4 Blood گه بزرگ‌ترین بازی بود که اخیرا عرضه شده، توانسته جایگاه چهارم جدول پرفروش‌ترین بازی‌ها را به خود اختصاص دهد. این بازی ۶۵ درصد فروش روی PS5، بیست و دو درصد فروش روی PS4 و ۱۷ درصد فروش روی ایکس باکس را به خود اختصاص داده، لازم به ذکر است این بازی از اولین روز عرضه روی گیم پس در دسترس بوده‌است.

سه عنوانی که بالاتر از Back 4 Blood قرار گرفته‌اند به ترتیب فیفا ۲۲، فارکرای ۶ و Metroid Dread هستند. فیفا ۲۲ برای سومین هفته متوالی صدرنشینی خود را حفظ کرد و آمار فروش فارکرای ۶ نیز با رشد بسیار خوبی مواجه بوده‌است. Metroid Dread نتواست به رشد خود ادامه دهد و جایگاه سوم قرار گرفت. دو بازی Super Monkey Ball Banana Mania و ریمستر Alan Wake که هفته پیش توانسته بودند بین ده بازی پرفروش قرار گیرند، این هفته جایی در میان پرفروش‌ترین‌ها نداشتند.

شما در ادامه می‌توانید لیست ده بازی پرفروش این هفته انگلستان را مشاهده کنید:

۱. FIFA 22
۲. Far Cry 6
۳. Metroid Dread
۴. Back 4 Blood
۵. Mario Kart 8 Deluxe
۶. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
۷. Minecraft (Switch)
۸. Animal Crossing: New Horizons
۹. Super Mario 3D World + Bowser’s Fury
۱۰. Grand Theft Auto 5
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *