اخبار بازی

تریلر زمان عرضه‌ی Call of Duty: Vanguard منتشر شد

سرانجام، تریلر زمان عرضه‌ی عنوان مورد انتظار Call of Duty: Vanguard منتشر شد که در آن شاهد نمایش برخی از صحنه‌های جذاب و حالات موجود در این بازی هستیم.

بازی Call of Duty: Vanguard همچنان توسط استودیوی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) در دست توسعه قرار دارد و در تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۰ (5 نوامبر سال جاری میلادی) عرضه خواهد شد. با این همه، تریلر زمان عرضه‌ی این عنوان منتشر شده است و در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

این تریلر با آهنگ Taking Me Back از جک وایت (Jack White) شروع می‌شود و شامل برخی از صحنه‌های هیجان انگیز و اتفاقات بازی می‌‌باشد. همچنین، در طی آن شاهد بخش داستانی بازی هستیم که سراسر جهان را در زمان جنگ جهانی دوم نشان می‌دهد. در انتهای تریلر نیز نمایشی از بخش چند نفره‌ی بازی و حالت زامبی آن به نمایش درآمده است.

Call of Duty: Vanguard

بخش داستانی بازی در دوره‌ای کوتاه از جنگ جهانی دوم پس از شکست رسمی نیروهای هیتلر اتفاق می‌افتد. گروه Task Force One برای حذف جانشین هیتلر، هرمان ونزل فرایزینگر (Hermann Wenzel Freisinger) از سازمان گشتاپو، وارد عمل می‌شوند و باید تا قبل از اتمام پروژه‌ی اسرارآمیز Phoenix این عملیات را به اتمام برسانند. بخش چند نفره‌ی بازی نیز در زمان عرضه شامل 20 نقشه‌ی متفاوت خواهد شد. همچنین، حالاتی نظیر Champion Hill در این عنوان وجود خواهند داشت.

سپس، حالت زامبی این بازی که توسط تری‌آرک (Treyarch) توسعه داده شده و به تازگی از آن رونمایی شده است، نشان داده می‌شود. این بخش قبل از خط داستانی عنوان Black Ops Cold War تنظیم شده است. بازی با Der Anfang شروع می‌شود و چهار قابلیت جدید Dark Aether جدید را معرفی می‌کند. همچنین، در بخش زامبی این عنوان قابلیت‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توان با ارتقا دادن شخصیت‌ها به آن‌ها دست پیدا کرد.

بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۰ (۵ نوامبر ۲۰۲۱) برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌ استیشن ۴، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن ۵، ایکس‌ باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس منتشر خواهد شد. همچنین، در صورت تمایل می‌توانید مقاله‌ی هر آنچه درمورد Call of Duty: Vanguard می‌دانیم را به قلم معین سلیمانی از اینجا مطالعه نمایید.

نظر شما همراهان همیشگی واران گیم در این رابطه چیست؟ به نظرتان بازی Call of Duty: Vanguard عنوان موفقی خواهد شد یا خیر؟ نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *