اخبار بازی

تاریخ انتشار Elden Ring به ششم اسفند ماه موکول شد

ساعاتی پیش فرام سافتور با انتشار یک توئیت خبر از تاخیر در تاریخ انتشار Elden Ring داد. این بازی در ابتدا قرار بود یکم بهمن ماه منتشر شود که با تعویق حدودا یک ماه به ششم اسفند ماه موکول شد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

محصول جدید استودیو فرام سافتور، از چند نظر یک بازی به شدت مورد انتظار است: این بازی محصول تیم سازنده‌ای است که در سابقه کاری خود بازی‌هایی مانند سه‌گانه دارک سولز و بلادبورن را دارندو این اولین بازی حهان باز این استودیو است و نوسینده مشهور رمان‌های فانتزی، جرج آر.آر. مارتین نیز در نوشتن داستان بازی نقش داشته‌است. اولین بار Elden Ring در مراسم E3 2019 رونمایی شد و تقریبا به مدت دو سال در سکوت کامل خبری فرو رفت. تابستان امسال اولین نمایش از گیم‌پلی بازی منتشر شد و اطلاعاتی درباره جهان بازی، سیستم ساخت ساز و همچنان وجود قابلیت Fast Travel در بازی منتشر شد.

در ابتدا قرار بود یکم بهمن ماه (۲۱ام ژانویه ۲۰۲۲) تاریخ انتشار Elden Ring باشد اما، استودیو فرام سافتور در اکانت رسمی بازی در توئیتر اعلام کرد با تاخیر حدودا یک ماهه، این زمان به ششم اسفند (۲۵ام فوریه) موکول شده‌است. سازندگان اعلام کردن از آن جایی که انتظارات در مورد عمق جهان بازی و امکان داشتن استراتژی‌های مختلف برای پیشروی در بازی بالا است، آن‌ها تصمیم گرفتند کمی زمان بیشتری را برای بهینه سازی بازی صرف کنند و در پایان از مخاطبان بابت صبر خود تشکر کردند.

الدن رینگ برای PS4 ،PS5 ،Xbox One ،Xbox Series X.S و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *