اخبار بازی

بازی Outriders به سرویس گیم پس رایانه‌های شخصی اضافه می‌شود

بازی اخیر تیم پیپل کن فلای (People Can Fly) در سبک لوتر شوتر یعنی Outriders به زودی در سرویس اشتراکی مایکروسافت (Microsoft) برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

کمپانی اسکوئر انیکس (Squire Enix) و مایکروسافت اعلام داشتند که بازی Outriders در راه اضافه شدن به سرویس گیم پس برای رایانه‌های شخصی در تاریخ ۲۷ مهر ۱۴۰۰ (۱۹ اکتبر ۲۰۲۱) یعنی امروز قرار گرفته است.

همچنین ذکر شده که اگر شما جزو کسانی هستید که این عنوان را از زمان انتشار روی فروشگاه استیم (Steam) تهیه و بازی می‌کرده، باید بدانید که استیم با عرضه‌ی یک بهینه‌ساز جدید، سیستم کراس پلی را بین دو نسخه‌ی استیم و مایکروسافت استور (Microsoft Store) بازی فعال می‌کند.

اگر با این عنوان آشنا نیستید، باید بگوییم که Outriders عنوانی سوم شخص شوتر در دنیایی علمی تخیلی بوده که با سیستم پیشرفت کاراکتر خاصی که دارد، به شما اجازه‌ی ساخت class buildهای مختلفی را می‌دهد.

این بازی در ماه اول انتشار خود با استقبال ۳.۵ میلیون نفری گیمرها مواجه شد و هم‌اکنون به نظر می‌رسد که تیم سازنده‌ی Outriders قصد دارد تا با اضافه کردن آن به سرویس ایکس‌باکس گیم پس برای رایانه‌های شخصی به حجم مخاطبین خود بیفزاید.

همان طور که گفتیم اگر Outriders را از فروشگاه استیم تهیه کرده باشید، باید به روزرسانی ۴.۸ گیگابایتی را دریافت کرده تا بتوانید با تمام گیمرهای این عنوان که از فروشگاه مایکروسافت اقدام به نصب آن نموده‌اند، به صورت کراس پلی بازی کنید.

همچنین تیم سازنده‌ی Outriders در اکانت توییتر (Twitter) خود گفت که تمام تلاش خود را در جهت عرضه‌ی کراس پلی روی پلتفرم استیدیا می‌کند تا مخاطبین این عنوان در تمام پلتفرم‌ها بتوانند این بازی را به همراه هم تجربه کنند.

بازی Outriders در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ (۱ آپریل ۲۰۲۱) برای پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، استیدیا و رایانه‌های شخصی منتشر شده بود و هم‌اکنون نیز در سرویس گیم پس مایکروسافت برای رایانه‌های شخصی در دسترس مشترکین این سرویس قرار گرفته است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *