اخبار بازی

بازی جدید Compulsion Games یک عنوان سوم شخص و داستان محور است

بازی جدید Compulsion Games یک عنوان سوم شخص و داستان محور و کاملا تک نفره است. این موضوعات را خانم  Naila Hadjas، مدیر روابط عمومی استودیو در مصاحبه‌ای با وبسایت Xbox Squad اعلام کرد. به گفته ایشان این پروژه هم اکنون به صورت کامل قابل تجربه است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

زمانی که بحث سر استودیوها و شرکت‌هایی که مایکروسافت در ماه‌های اخیر خریده نگاه می‌کنیم مسلما در ابتدا نام شرکت‌های محبوب و نامداری مانند Obsidian Entertainment ،Ninja Theory و شاید مهم‌ترین آن‌ها شرکت بتسدا با تمامی استودیوهای زیرمجموعه آن‌ها به ذهن خطور می‌کند. البته تمام خریدهای مایکروسافت در همه نقطه خلاصه نمی‌شوند و این شرکت چندین استودیو کوچک از سراسر دنیا نیز خریده‌ و آن‌ها را به زیر مجموعه استودیوهای خود اضافه کرده‌است. یکی از این استودیوها، Compulsion Games است. این استودیو کانادایی در سال ۲۰۱۸ با بازی We Happy Few نشان داد در ساخت بازی‌های داستان محور توانمند است. از زمان عرضه این پروژه تا به امروز این استودیو در سکوت کامل خبری فرو رفته بود.

خانم  Naila Hadjas، مدیر روابط عمومی استودیو اخیرا با وبسایت Xbox Squad مصاحبه‌ای داشته و اطلاعاتی درباره پروژه جدید شرکت ارائه کرده‌است. ایشان تایید کردند که بازی جدید Compulsion Games یک عنوان سوم شخص و داستان محور و در سبک اکشن-ادونچر است که حد زیادی از مراحل توسعه خود را سپری کرده‌است و ظاهرا در مقایسه با We Happy Few تعداد اعضای تیم سازنده بازی دو برابر شده‌است. به گفته خانم  Naila Hadjas با توجه به اینکه این اولین پروژه آن‌ها یر نظر مایکروسافت است، در ابتدا زمان زیادی را صرف یادگیری برای ساخت یک پروژه عظیم کرده‌اند و سپس هدف نهایی آن‌ها حفظ “میراث” استودیو و خلق بازی‌های خاضی است که استودیو به آن‌ها شناخته می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *