اخبار بازی

اطلاعات جدید GTA: The Trilogy فاش شد – واران گیم

به لطف یکی از صفحات وبسایت راک استار که زودتر از مدعی مقرر منتشر شده، اطلاعات جدید GTA: The Trilogy فاش شد. این اطلاعات شامل آپگریدها و تغییرات این نسخه در مقایسه با نسخه‌های اصلی و سیستم مورد نیاز برای اجرای آن است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition پیش از رونمایی رسمی بارها توسط اینسایدرها و لیکرها معرفی شده بود و حتی پس از معرفی رسمی توسط راک استار نیز اطلاعات و جزئیات جدیدی از بازی منتشر شد. اطلاعاتی نظیر زمان انتشار بازی و لیست تروفی‌های آن. اکنون بار دیگر اطلاعات تازه‌ای از بازی منتشر شده که نسبت به اطلاعات پیشین از اعتبار بیشتری برخوردار است، زیرا که این اطلاعات به صورت سهوی توسط خود راک استار منتشر شده‌است. به گزارش IGN و به نقل از یکی از فروم‌های مجموعه GTA، یکی از صفحات پشتیبانی راک استار که ظاهرا زودتر موعد مقرر منتشر شده این اطلاعات را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

اولین بخش از اطلاعات جدید GTA: The Trilogy شامل بهبودهای گرافیکی بازی است. نورپردازی و سایه زنی‌ها و به طور کلی پیاده سازی محیط‌های بازی از اول صورت گرفته‌است. بافت‌ها و تکسچرهای بازی پر جزئیات و با رزولوشن بالا ریمستر شده‌اند. و بخش‌های وسیع‌تری از نقشه بازی پیش چشم مخاطبان و در میدان دید آن‌ها خواهد بود. به طور کلی راک استار وعده آپگرید تمامی بخش‌های بازی را می‌دهد و قرار است سه بازی محبوب خود را در سطح جدیدی از توجه به جزئیات عرضه کند.

کنترلرهای بازی و سیستم نشان گیری نیز به کلی از حالت قدیمی خود حارج شده‌اند و شبیه به GTA V خواهند بود.
در پایان از سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی نیز رونمایی شده‌است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *