اخبار بازی

انجمن بازی ResetEra توسط MOBA Network خریداری شد

MOBA Network که دارای چندین وب‌سایت طرفداری برای عناوین بزرگ است، به طور رسمی اعلام کرد که انجمن بازی محبوب ResetEra را با قیمت 4.55 میلیون دلار خریداری کرده است.

شرکت MOBA Network که مالک وب‌سایت‌هایی مانند Dotafire.com ،Smitefire.com و Leaguespy.net است، این خرید را روز سه شنبه اعلام کرد. این قرارداد که شامل 3.55 میلیون دلار پس از بسته شدن و یک میلیون دلار دیگر که باید تا 31 دسامبر 2021 (۱۰ دی ۱۴۰۰) پرداخت شود، باعث میشود که برند این شرکت حالا بیش از 55000 عضو داشته باشد.

در اطلاعیه‌ی این خرید، تأیید شد که تیم عملیاتی‌ای که ResetEra را اداره می‌کند “به تعدیل و تعامل با انجمن و همکاری با MOBA Network در توسعه‌ی محصولات آینده ادامه خواهد داد.” بیورن مانرکویست (Björn Mannerqvist)، مدیر عامل MOBA Network، در این باره گفت:

ما بسیار هیجان زده و مفتخریم که پیوستن ResetEra.com، یکی از بزرگترین انجمن‌های بازی و برندهای اجتماعی جهان، به برندهای فزاینده‌ی خود را اعلام کنیم.

در پستی که در حال حاضر در بالای هر صفحه در ResetEra نشان داده می‌شود، Cerium، یکی از اعضای انجمن و مدیر کل سابق سایت، گفت:

چندین خریدار برای انجمن ما وجود داشتند، اما در نهایت MOBA Network به طور واضح بهترین گزینه برای ما بود.

Cerium در سوالات متداول درباره آینده‌ی این سایت به کاربران اطمینان می‌دهد که تغییرات زیادی در مورد این انجمن محبوب که در سال 2017 پس از از بین رفتن NeoGaf راه اندازی شده بود، ایجاد نخواهد شد.

چیز زیادی تغییر نخواهد کرد. در واقع حالا شخص دیگری خواهد بود که چراغ‌ها را روشن نگه می‌دارد. هیچ تغییر تحمیلی در قوانین و یا کارکنان ایجاد نمی‌شود. اعضا مجبور نخواهند بود نحوه‌ی ارسال پست‌های خود را تغییر دهند. B-Dubs موافقت کرده است که به عنوان مدیر کل باقی بماند. به درخواست کارکنان و با اجازه‌ی صاحبان جدید، من همچنان خود را به عنوان مشاور در اختیار خواهم گذاشت، البته در صورتی که به اعتقاد آن‌ها همچنان مفید باشم.

لازم به ذکر است که علیرغم این معامله، در بخش سوالات متداول همچنین تأیید شده که مدیران انجمن به صورت داوطلبانه خواهند ماند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *